Az első benyomás

347 20 2
                                    

Ideges vagyok.Úgy kifestettek mint egy plázakurvát,a fél mellem és seggem kilóg a szűk,lila  ruhából amit rámerőszakoltak.Úgynéze ki mint egy sarki ribanc komolyan.
-Minden rendben Angel?-kérdezte az egyik sminkesem.Aprót bólintottam.Nem számított,hogy semmi sem volt rendben.Megszoktam,hogy allandóan hazudok.Ebből áll az életem.
-Szia!-köszönt egy bársonyos hang amitől megremegtem.Vajon ki lehet ez?Megfordultam és egy nagy csokibarna szempárral találtam szembe magam.
-Hello!-nyögtem ki nagynehezen.Arról nem volt szó,hogy Messi ilyen észveszelytő!Atyám ez de jó pasi.
-Angel ugye?-mosolyogva mért végig,minden szégyenérzet nélkül így én sem éreztem magam kínosan mikor megbámultam.Egy fekete öltöny volt raja,nyakkednő nélkül,fejér ingje utolsó 2 gombja nem volt begombolva.Haja rendezettlenül állt ami baromi szexi volt,persze ez csak a látszat igazából 1 órát ült a fodrásznál.
Arca kissé borostás volt ami nagyon illett neki.
-Igen!-válaszoltam magabiztosan.Rájöttem,hogy nem kell úgy viselkednem mint egy ötéves.Nem kell tőle zavarba jönnöm hiszen az a feladatom,hogy elcsábítsan.
-Hülyén kéne éreznem magam mert még egy számodat sem hallottam?-kérdezte vigyorogva,amitől nekem is kuncognom kellett.
-Én sem voltam még egyetlen meccseden sem...-ha harc hát legyen harc.Lio méllyen a szemembe nézett.
-Mindenképp be kell pótolnunk!-nem tudtam eldönteni,hogy azért flörtöl e velem mert ezt mondták neki,vagy mert tényleg vonzódik hozzám.Igazából egyik opciót sem tarton lehetetlennek.Nem egoizmus ha azt mondom,hogy elég szép lány vagyok.A modorom kifinomult,elvégre angol vagyok viszont a külsőm egy igazi spanyol bombázóé.A bőröm barnára sült az évek alatt ugyanis a szüleim (vagyis csak az anyám,pontosabban a nevelőanyám) tengerpart mellett él.A hajam eredetileg sötétbarna,de mivel az idióta menedzserem szerint az túl unalmas (neki minden unalmas ami velem kapcsolatos) így most a hajam színe platinaszőke,a végén pedig színes tincsek vannak.A szemem égszínkék,jó az alakom mivel kötelezően konditerembe járok,hogy bírjam a koncerteken az iramot.
Tehát nem csodálkoznék,ha már most megfogtam volna a külsőmmel,annak ellenére,hogy jóval idősebb nálam.Igazából tetszett a feladatom.Kíváncsi voltam,vajon egy olyan kíres focista mint ő,leállna e egy olyan kis popsztárocskával mint én.Kihívásnak tekintettem ezt az egészet és nem nyűgnek mint ahogy először.Izgatottan vártam az interjút.
-Garcia,Messi kezdés van!

Number 10Donde viven las historias. Descúbrelo ahora