Az életem egy átverés

398 21 0
                                    

"Szeress még egy éjjel
Tudom,túl nagy az ár
De csak arra vágyom,
Hogy csókod forrón oltsa szomjam
Szeress engem ma éjjel még jobban"-énekeltem unott hangom a mikrofonba.Megint egy hülye pórnó dal.Komolyan az emberek csak a szexről tudnak énekelni?Nem értem meg.Persze nincs mese,ha felkapott spanyol/amerikai kis picsa énekesnő vagy csak arról szabad énekelned,hogy milyen jót dugtál az éjjel.Nem mintha lett volna már pasim...Vagy éppen szexuális életem.De ki érdekel? Show az bizony show.
-Rendben van angyalom!-a kurva istenért nem mondhatják azt,hogy Angel ah dehogy is.Belehalnának.Utálom az összes hülye producert.
-Nem lesz ez így jó...-a menedzserem akit az összes tehetségtelen stábosoktól is jobban gyűlölök felnézett a szennylapból amit éppen olvasott és összehúzott szemeit rám emelte.
-Mi a baj?-próbáltam nem felidegesíteni magam.Jól vagyok.Csak nyugodtan.
-Túl unalmas vagy.Egy lány aki a vágyról énekel de annyi köze van egy fiúhoz mint nekem Obamához...-mondta gúnyosan mire elkerekedtek a szemeim,as zám o alakot formázott.A gecibe a nyugodsággal,mingyárt szétverek valamit a fején.
-Hogy mered...-kezdem fenyegetően de egy intéssel elhallgattatott.
-Neked Angel nincs ebbe beleszólásod.Te csak egy olcsó kis senki vagy,én irányítom az egész életedet,te csak egy csicska vagy aki engedelmeskedik nekem.Attól,hogy jó hangod van azt hiszed érsz valamit?Pillanatok alatt találnánk a helyedre egy százszor jobbseggű kis szőke ribancot aki elkornyikál valamit,a stúdiósok feljavítják,feltoljuk youtubera,jön a millió lájk,mert kit érdekel a zene ha az ember aki előadja egy szőke plasztik ribanc akinek a fél melle kint lóg...fellépéseken playback és minden meg van oldva.Ne hidd,hogy te vagy itt az egyetlen aki ér valamit.Szóval ha azt mondom,hogy pasizni fogsz akkol előveszed a legjobb modorod,és beszerzel valami híres embert akivel villoghatsz világos?-higgadtan fejezte be mindandóját,mintha csak a napi időjárást közölte volna.Tudom,hogy engedelmeskednem kell neki,bármennyire ellenemre is van ez az egész.Mert ebből élek,nem kötherek ki megint az utcán.
-Mit kell tennem?-fájt kimondani ezeket a szavakat,fájt,hogy ez a rémes alak uralkodik felettem.
-Holnap közös interjút adsz a világ egyik legnagyobb focistájával,Messivel.Csábítsd el!

Number 10Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang