בתמונה הבית של מאיה ומאור
~נ.מ מאיה~
חיממתי לעצמי פיצה בתנור ועליתי לחדר מחכה שהפיצה
תתחמם,חיפשתי מה לראות,נכנסתי לויאודי הירוק,ודיפדפתי,שמתי עממיות מתי שהפרק נגמר הפיצה הייתה מוכנה והוצאתי את הפיצה מהתנור והלכתי לסלון, הנחתי את הפיצה בשולחן בסלון בקבוק קולה וכוסות,הדלקתי את הטלוויזיה וראיתי העולם של ריילי,יום הולדת ה-14 של מאיה,הפעלתי את הפרק ונשמע צילצול בדלת,עצרתי את הפרק וקמתי לפתוח, פתחתי את הדלת וראיתי את אלירן ''אלירן..מה..מה אתה עושה כאן?" שאלתי "באתי לבקר,אסור?" אלירן שאל "אממ מותר מותר,בוא כנס,הכנתי פיצה" אמרתי ואלירן נכנס וישב בסלון נעלתי את הדלת והלכתי לסלון,כל הפרק אני ואלירן צחקנו, נשארה חתיכת פיצה אחרונה ובאתי לקחת,גם אלירן בא לקחת הנחתי את ידי על הפיצה ואלירן שם את ידו על ידי,"זה בסדר,קח את הפיצה," אמרתי "לא לא,תקחי את את הפיצה" אלירן אמר "נעשה חצי חצי?" שאלתי "סבבה" אלירן אמר ועשינו חצי חצי,שסיימנו לאכול קמתי לשטוף את הצלחות,שטפתי את הכל ואז הרגשתי זוג ידיים חמימות על מותני,הסתובבתי וראיתי את אלירן "מה..מה אתה עושה?" שאלתי את אלירן "את זה" אלירן אמר והתקרב אלי לנשיקה,אין מושג למה זרמתי עם זה,הוא נישק אותי נשיקה חמימה אבל עצרתי באמצע,"למה עצרת" אלירן שאל "אתה סטוציונר,אתה תשחק בי,אתה לא אוהב אותי באמת ואתה תפגע בי,אני לא רוצה את זה" אמרתי בעודי הולכת אבל אלירן תופס בידי ואומר "אני לא משחק בך,אני באמת אוהב אותך,אני..אני חולה עליך,אני יכול לצעוק את זה מהגג בעזריאלי אפילו,רק עם תרצי" אלירן אמר וקירב אותי לחיבוק "אוקיי אבל מה מאור יגיד על זה?" שאלתי "נצטרך לשאול אותו לא?" אלירן שאל "הוא עם מיה,בבית חולים" אמרתי "יאללה נצא" אלירן אמר ומשך אותי החוצה,נעלתי את הבית ונכנסתי לאוטו של אלירן,~בבית חולים~
אני ואלירן נכנסנו למעלית והגענו לקומה 4 עברנו חדר חדר עד שהגענו לחדר מספר 283 נכנסנו וראינו את מאור ומיה מתנשקים,שניינו היינו בשוק,שהם סיימו להתנשק מאור אמר "אני הולך לארומה,להביא לך משהו?" "לא זה בסדר" מיה אמרה ונישקה את מאור,מאור בא לצאת אבל פגש אותנו "מה..מה אתם עושים פה?" מאור שאל,אני לא עניתי אבל אלירן כן "בוא..בוא שנייה לבחוץ" אלירן אמר#נ.מ אלירן#
אני ומאור יצאנו לבחוץ "תקשיב אני..אני אוהב את אחותך" מאור אמר לי "יש לי רעיון,אני יתן לך לצאת עם אחותי בתנאי אחד" אמרתי "איזה תנאי?כל תנאי שתגיד" מאור אמר "בתנאי שתיתן לי לצאת עם אחותך" אמרתי "ב..ב..בסדר" מאור אמר "יאללה לך אליה,יש לך ירוק" אמרתי ומאור אץ למיה ונישק אותה,אני הלכתי למאיה וצירפתתי לה ת'צורה
YOU ARE READING
סיפור ערסים ~ מאיה ואלירן
Romanceמאיה אזולאי,נערה בת 16 נפגשת בערס של הבית ספר, אלירן בוזגלו, נער בן 17 מה יקרה בניהם? תדעו עם תקראו ------------------------------------------------------- "תבטיחי לי שאף לא תשכחי אותי" "בתנאי שגם אתה מבטיח" ...