Capitolul 2

97 8 0
                                    




In acest moment sunt la mine in camera si plang ...

Lacrimile curg una cate una si incep sa curga ca un rau pe fata mea . Ochii imi sunt rosi si sughit ....

De ce ?? De cee ? Tip incepand sa plang in hohote ...

A ...voi nu stiti de ce ... pai sa continui povestea ...

Cand am crezut ca ziua de azi e buna , m-am inselat ...

** wow 6 , ziua de azi cred ca va fi buna ...**

Clopotelul a sunat , asa ca am iesit din clasa bucuroasa , impreuna cu Pria

Lucy !!

Da !!

Am luat 666 !!

Si eu ! Ieyy !

Fi atenta .

Sunt .

Mary ( tocilara clasei ) a luat 9,50 si se plangea ca a gresit si ca nu a luat 10 fix

Cee ? Tu esti nebuna ?

Pai.. da si nu . Adica asa a zis ea

Doamne ! Daca luam 9,50 dadeam cea mai tare petrecere din istoria lui Lucifer !

Normal ! Spune Pria razand

Merg la dulap unde il vad pe iubitul meu Nick ...

Hey Lucy !

Hey Nick .

Ce faci ?

Bine . Tu ?

Bine . Ce ora ai ?

Mate . Tu ?

Istorie . Pacat , puteam merge impreuna ...

Da , sti vroiam sa te intreb ceva ...

Te ascult...

Dar , nu aici

O..k , dar unde ?

Il iau de mana si mergem in curte la un copac imens care tine umbra unei banci . Ne asezam jos si el zice

Iubesc locul asta ...

Si eu ..

Acest loc magic care pare scos dintr-o carte minunata , binenteles fara scoala ca aia face parte dintr-un film de groaza ... aici eu si el ne-am spus sentimentele reciproc ...

Acum spune ... ma intrerupe Nick din transa mea ...

Nick... mai sti ca inainte sa ma intrebi pe mine daca vreau sa fiu cu tine , ai intrebat.o pe Tifani ...

Da si ? A spuso asa direct si rece , parca nu mai e el

Si multa lume spune ca sunt de rezerva , ca ma vrei doar pentru a uita de aia ! Spun repede si umpic nervoasa

...tace

Sunt de rezerva ?...

Bine , daca asta crezi tu , bine

Nu asta cred ...

Te las in pace ...

Nu , nu vreau asta Nick , te iubesc ... asta te intreb daca sunt pentru ca toata lumea spune asta , ai inteles gresit...
Spun deja cu lacrimi in ochii

Lasa.ma !!!! Tipa si pleaca in scoala

Am inceput sa plang ... cea ce e foarteee ciudat deoarece am avut o multime de baieti si cand uni se desparteau de mine , nu sufeream...

M.am ridicat de pe banca si mi-am sters lacrimile sarate si am plecat spre casa pentru ca nu mai am chef de scoala ..

Am mers pe jos si am ajuns destul de repede ...am intrat in casa si am urcat sus , m.am ghemuit in pat si uite si prezentul...

Plang ... ma lasat pentru ca i-am pus o intrebare , acum plang si mai tare ...

Nu !! Gata !! Am tipat ridicanduma din pat si stergandumi lacrimile

M-am dus la baie si am facut un dus racoritor .

Am iesit din baie infasurata intr-un prosop negru si m-am imbracat cu : vezi la media :))

Mi-am luat casca de curse si manusile de piele , da exact ma duc la curse ...

Am coborat jos si am luat una din masinutele mele preferate ... un audi r8 :)))))

M-am urcat in ea si am accelerat , aveam cam 140 la ora , stiu putin ...

Am ajuns pe pista , acolo Randy ( un prieten minunat si unul din cei care organizeaza curse , e un baiat blond cu ochii albastri si are 19 ani , e si foarte inalt cam de 1.77 , dar am tocuri si sunt si eu de 1.75 , da stiu... va intrebati cum pot sa conduc , ei bine am 17 ani si am invatat sa conduc la 13 , dar am primit masina mea la 14 , ce pot spune ...am un tata nebun care are o fata si mai nebuna ..:)) ) era cu niste concurenti , nu m-am uitat prea atenta la ei si am mers direct la el , dar mi-am facut o intrare minunata binenteles ...

Am lasat niste urme frumoase ...Cobor din masina si Randy incepe

Hoo nebuno !!

Lasa-ma Randy ! Nu am chef de glume ...

Ce ai patit ?

N..Nick ...

Ce a facut golanu ?

Ne-am despartit ..

Dupa ce i.am povestit tot ce sa intamplat , mi-a zis ca tre sa concurez cu

Jokerul !

Cine ???

Dap ...

Jokerul e cel mai bun ... nu cred ca pot sa il bat ...

Ba da poti , tu esti Asu , el e Jokerul , esti buna , poti sa o faci ...

Da asa e ... pff

Ma duc la masina si ma asez la start si exact langa mine era Jokerul , ma uit 2 secunde la masina lui si vad cum se deschide geamul , nu i-am putut vedea fata deoarece avea casca , am lasat si eu jos geamul si am auzit un

Bafta ! Iti trebuie ...

Mai vedem noi Jokerul !

Ce ? Tu esti Asu ?

In carne si oase ..

O sa fie o cursa interesanta ...

Spune si inchid geamul

Pe locuri !! Fiti gata !!! Start !!!!

Am pornit ...

***

Sunt la ultima tura si eu cu Jokerul suntem la egalitate , cand de odata eu ...

_________________________

Hey lume !! Ce faceti ? Eu fac bine ... Scuze pentru greseli , dar eu nu am timp sa scriu decat noaptea si apropo de noapte e 00:00 ... cineva ma iubeste. <3 <3 ... ase , cred ca ati observat ca eu pun multe " ... " NU MA POT ABTINE ... vedeti , nu pot ...ehh , sa mor eu ca deja exagerez ... pff . Nu o mai lungesc chiar daca stiti si voi ca imi place sa o fac ...

Va pupacesc pufoseniilor :*** byee :)))















DepresiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum