Capitolul 5

37 3 0
                                    


** e femeie ...**

Lucy ?

Amm...

Ma ridicat si acum stiu cine e

Emma ?

Daa !

Ooo veata !!

Da veata !

Ne-am imbratisat .

Ce faci tu ?

Nu prea bine .Ma doare piciorul fff tare , e intr-un fel de ghips si dupa cum cred ca ai vazut si tu amm cazutt .

Da ... daca esti proasta

Tuu !!

Te iubesc ?!

Off ! Misca incoa ! Mi-a fost dor de tine ...

Emma ? ... Phoooa , ne stim de cand eram in scucete . Ea , Pria si Deea ... sunt viata mea , mereu mi-au fost alaturi ... chiar daca ne desparteau mii de km ...
Le iubesc enorm . Emma , ei bine ea a trebuit sa plece acum 4 ani in Anglia ,e locul ei preferat din lume , deaceea nu a refuzat sa mearga acolo sa studieze ... parinti ei au fost de acord si pana acum a stat acolo ...

Dupa ce ma ajutat sa merg pana la canapea , am inceput sa barfim si sa povestim ce mai e nou in viata noastra , de cand nu ne-am mai vazut ...

Iam aratat o camera care spre norocul ei era special pentru ea ... mereu mi-a pasat de ea , chiar daca nu spuneam , ma gandeam mereu ... Cum sa o uiti ? Oo ,sall constinta ! Sall, nebuno!! Amm...sti ca suntem aceasti persoana ? Shhh !! Ha ha !

Noapte buna Lucy !

Da sigur ! La ora 5 dimineata ...

Hii ..

La ora 12 m-am trezit si am coborat jos . Unde le gasesc pe dragele mele fete care mananca .

Ihh !! Mancati clatite fara mine ?

Ha ha ha !! au inceput sa rada toate

Nu stai lini ! ( Deea )

Tuu !! ( Pria )

Da ...

De ce nu ne-ai sunat aseara ? Sa ne spui ca a venit Emma ...

Ups !?

Mdah ...

Am inceput sa radem toate de fata pe care a facuto Pria ...

***

Lucyy !

Amm... cine e ?

Lucyy !!!

Ceee ???

Te simti bine ?

Amm...da...

Hehe ! Bucurate de momente ...

Ce vrei sa zici ? Si cine Luciferul mati esti ?

Ai grija cum vorbesti ...

Ca de nu ce ?

Nu ar trebui sa vorbesti asa cu cel mai urat lucru dim viata ta ! Sau sa zic ... cel care ti-le va provoca ?

Cine esti ??? Ce vrei de la mine ?

Aww !! Stai linistita .... nu iti spun ! Te las sa suferi , sa te doara mai mult ca acum , o sa iti vina sa te omori , sa vrei sa te lase toti in pace , o sa vrei sa traiesti ca un animal , nu o sa vrei ... asa o sa traiesti . Dar nu acum , nu azi , nu maine , poate nu saptamana asta , nu , doar o sa te enervez , o sa te stresez , pana vei cadea in depresie , pama cand VEI MURI ...

LASA-MAAAA !!!!

Aww ! Dulceata ! Nu pot ... imi pare rau . Pe cine pacalesc ? Ma hranesc cu frica ta , cu nervi tai , cu sentimentele tale de durere si cel mai mult imi place cand ai mintea plina de ganduri urate si corpul e prezenta , dar mintea nu . Sti de ce ?

...de ...ce ... ?

Pentru ca , corpul tau e atat de firav , se poate sparge imediat , atunci cand ai fost la spital exact asa erai , puteam sanincep de pe atunci , dar imi place cand suferi ... cum spuneam , esti asa firava si pot amm... cum sa intelegi ... sa ma "hranesc " din tine , sa te DISTRUG !

Pleacaaa !!! Lasa-maa in pace !

Draga mea , ar trebui sa imi multumesti ca am aparut in visul tau , ca sa iti explic , dar imi place mai mult ca te stresez , ca te fac sa suferi , sa iti aduci aminte de momentele urate . Hehehe !!

Lucyy !! Trezestete in numele lui Lucifer ! ( Pria )

Aaa !! Ce ?

Ai adormit ... in timp ce te uitai la tv ... ( Deea )

Esti bine ? Ai visat urat ? ( Emma )

Amm ....da sunt bine ...
Nu va faceti griji ...

Bine , daca asa spui tu ... ( Emma )

Baa shhh incepe ... ala ... cum ii spune ... sti tu ... ( Deea )

Romani au talent ? (Pria )

Daa !

Ha ha ha . Am inceput sa radem toate de, Deea , care arata spre tv ,se stramba si gesticula pe canapea , de mi-a dat un picior in gura ...

Inca ma gandesc la ce a zis acel... baiat ... fantoma ... umbra ... nu stiu ...

Cum adica ? El e in mine ? Ma controleaza ? O sa mor ? Din cauza unui baiat care cica ma "posedeaza " ? Am inebunit ? Toate intrebarile astea si multe altele imi trec acum prin minte ... nu stiu ... poate ar trebui sa nu ma mai gandesc ... poate doar am visat urat ...

E pe dracu ai visat urat ! ( constinta )

Tu vrei sa ma spwri ?

Ai vazut ce a zis ! Ca se hraneste cu frica ta si cand te simti rau , wtc . Asta inseamna ca nu trebuie sa mai suferi si sa te distrezi , sa nu mai bagi in seama toate prostiile ...

Da ... ai dreptate ...

Normal ca am ! Am si o diploma , dar nu ma laud ...

Ha ha !

_________________________

Da , stiu ca e cam scurt , dar acum l-am facut , toate ideile pe care le-am avut ... la ora asta ... Scz scz scz pentru greseli ,dar mor de somn , insa nu m-am lasat pana nu am pus si cap 5 .

O sa fiu sincera ... am vrut sa ma las de carte , sa ma las de scris ... mdah ... nu cred ca ma pricep si nu are rost sa va plictisesc cu imaginatia mea . Sincer nu stiu ce ma ambitionat sa scriu in continuare , cand le-am zis prietenelor au zis ca au auzit ... dar nu mai conteaza ...

O sa continui si gata !

Va pupacesc !! Byee lumee !! :**

P.S. - In poza este Emma :)



DepresiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum