Vreau sa fie clar pentru toata lumea , ca in aceasta carte nu este nimic real , doar partea aceea in care Nik sa despartit de Lucy . Atunci cand la intrebat daca e de rezerva, ATAT !!
In restul carti este doar imaginatia mea bogata ( daca INCA nu vi se pare , o sa vedeti in curand ) care e cam perversa si nebuna raauu .
Imi pare rau ca nu am mai postat si ca am zis ca o sa postez des , dar eu fac capitolele lungi ( cam de 1600 ) , si nu prea am timp ... , am scoala , am o viata ( care e cam de rahat , dar asta e ) , am probleme , nu pot sa postez ff repede . Dar sa nu credeti ca o sa abandonez cartea , pana acum nu ati vazut mare chestie ( ati vazut cam 10% din ce vreau sa fac cu cartea ) , o sa o dezvolt , chiar daca acum pare plictisitoare .
Si da , am avut momentul acela cand am vrut pur si simplu sa abandonez cartea , sa nu imi mai pese de nimik , dar , dar m.am trezit si nu o sa las ceva la care am muncit , cred ca toti am vrut la un moment dat sa abandonam cartea , sa nu ne mai pese de nik , sa uitam de tot.
Dar , mi.a trecut . Acum sunt mai bine , credetima multtt mai bine decat atunci cand m.am apucat de carte . Nu am postato atunci cand am scriso si dupa vreo luna , dar asta nu mai conteaza .
Tot ce am vrut sa va zic e ca nu e nimik adevarat in carte , doar acea despartire . Eu vreau ca in cartea asta sa arat cat poate cineva sa sufere ... si multe altele , dar o sa va dati seama sau poate o sa va mai zic eu .
Nu o mai lungesc . Chiar daca stiti ca nu ma pot abtine . Vreau sa scriu o idee si incep sa scriu un roman . Ce sa faci ? Asta e .
Va pwp ! Byee !!
P.S. - O sa incerc ca maine seara sa postez urmatorul capitol . Si da , cred ca o sa mai fie cateva cap de genu , dar nu multe , poate doar 2 .
Byeee !! :**
CITEȘTI
Depresia
Random- Lucy ... o fata ciudata , care va trece prin multeee...ea va intra in depresie din cauza unui baiat si va crede ca viata ei se duce de rapa...