Capitolul 3

63 4 0
                                    


...Imi vin imagini in cap cu ..Nick , cu noi atunci cand ne ti-neam de mana .... si ma uitam in ochii lui albastri ca oceanul si... zambetul ala tamp al lui , cu parul ala perfect ... si ...pfff ... mi-am adus aminte cum ma lasat ....

Sunt la ultima tura si eu cu Jokerul suntem la egalitate cand eu ...

Cand imi dau seama ca am pierdut controlul volanului ... masina sa dus pe iarba rostogolinduse ... o nu... sigur sa zgariat ... pff...

NEGRUU !!!

Aud niste voci , stiu ca una din ele e a lu Randy
Lucyyyyy !!!! Cum sa intamplat ??!

Dar cealalta ... o cunosc , dar nu imi dau seama cine e ....

Rezistaa !!! Te rog !!

*****

Ploapele sunt asa grelee ...imi cer sa le inchid , sa doarma ... dar nu un somn obisnuit si unul ... vesnic ... poate asa e mai bine , ca viata mea sa se sfarseasca aici ... sau ... nu ... i-am promis lu Deea ca nu ... niciodata nu voi renunta ... chiar daca imi e greu sa deschi ochii ...

Deea ... ea si cu Pria sunt cele mai bune prietene pe care le am . Deea e roscata , adica asa era ultima oara cand am vazuto ... acum 2 ani ... nu a murit , dar parintii ei au trimiso la scoala de corectie ... si eu era sa ajung acolo , dar ai mei cum nu sunt acasa ... , iar Pria ... a avut noroc ca tatal ei era pe moarte cand ea trebuia sa plece si ... el si-a dorit ca ea sa nu mearga ... ma bucur ca nu am pierduto si pe ea . Deea e mai scunda ca mine ... are ochii caprui si e fff de treaba.

Am deschis ochii asa greu... vad un tavan alb , cu putin mucegai ...cred , pare .. asa trist si ...singur ... ca mine ... se aude un bipait enervant ... ma uit in jurul meu si vad o multime de aparate care bipaie plictisite ... parca nu ar mai vrea sa bipaie ...

Ma simt ... de parca am murit si acum am inviat ...

Pe usa intra Randy care foarte vesel imi spune ..

Lucyy ! Esti bine ? Te doare ceva ?

D..a , ma doare piciorul si capul ... ce sa intamplat ?

Off ... erai la cursa cu Jokerul si ... nu stiu la ce te gandeai si ai pierdut controlul masini ... si te-ai rostogolit cu ea ... Spune pe un ton trist , tristetea i se citeste in ochii si in glas ...

Am auzit niste voci ... si dupa ... negru ....

Da ! Eram eu ... si Jokerul ...

Si cine ? acum imi dau seama ... are dreptate , era vocea lui groasa si linistita ...

Jokerul ... cand a vazut ca ai pierdut controlul ... a oprit masina si a venit la tine ... el te-a scos din masina ... spune uitanduse in jos , parca ii parea rau ... ca ce ? Ca nu ma scos el sau ca am scapat cu viata ? ... off ce proasta sunt , e suparat pentru ce am patit ... doar e unul din cei mai buni prieteni ...

Masina ? Ce sa intamplat cu ea ?

Am dus o la reparat ....

Ok. Cu mine cum e ?

Ai o fractura la tibie si multe zgarieturi si capul spart , a si o cicatrice pe obraz la maxilar ... si ai stat in coma doar 2 ore ...

Mi-am pus mana la locul indicat de Randy sii ... e ..off ...

Atunci am observat cate vanatai si zgarieturi am pe maini ...

Jokerul intra val-varteji in salon si vreau sa spun ca m-am speriat pentru ca era asa liniste ... doar aparatele faceau zgomot ...

DepresiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum