Merhaba ben Mira.Zengin bir ailenin kızıyım.Özel okulda üniversite okuyorum.Yarın okulun ilk günü olduğu için alarmı kurup erkenden yattım.Sabah alarmın o iğrenç sesiyle uyandım.Yataktan okula lanet edip kalktım.Dişimi fırçaladım, duş aldım ve son olarak da üstümü değiştirip aşağı indim.Annemin yanağına sulu bir öpücük kondurup masaya oturdum.Babam her zamanki gibi direk konuya girdi"Mira bu gün okulun ilk günü heyecanlımısın?" "Ya baba ne heyecanı Allah aşkına.Alt tarafı yeni bir okula gidicem" dediğimde herkes bana sen malmısın bakışı atıyordu.Sadece kız kardeşim Aslı gülüyordu.Anem"Mira biraz ciddi ol" tamam anlamında kafamı salladım.Sonrada hemen yemeğimi yiyip odama gittim ve tabi arkamdan Aslı da geldi."Beni de bekle yoksa seni babama söylerim" dedi.Ben de Aslıyı beklemeden hemen çantamı alıp hemen çıktım ve arabama bindim.Sonuna okulu bulmuştum.Arabamı boş bir yere park edip arabadan indim ve indiğim anda herkes bana bakmaya başladı.Buda hoşuma gitti tabi.Okulun girişine kadar cool cool yürüdüm, sonrada eski yürüyüşüme geri döndüm.Ben müdürün odasını ararken kendimi yerde buldum."Yavaş be!" "Çok pardon da sen de kapının olduğu yerde yürümeseydin"sonra ayağa kalmama yardım etti."Bu arada ben Kağan bu da Emre" diyip ikiside elini uzattı.Ben de elimi uzatıp"Mira"dedim.Tam giderlerken"Müdürün odası nerde?"diye sordum"Bir üst katta"teşekkür edip bir üst kata çıktım.Müdürün kapısını çalıp içeri girdim"Merhaba sen şu yeni kızsın demi?" "Evet ben Mira" "Sınıfın A şubesi Miracım" "Teşekkür ederim de A şubesi hangi katta?" "Bu katta"teşekkür ettim ve odadan çıktım.Sınıfımı aramaya başladım.Biraz dolaşmanın ardından buldum.İşte başlıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız
RandomHesabim silindiği için baştan yazıyorum.iyi okumalar:)) Yeni hikayem oldugu icin baslarda biraz kötü olabilir ama sonraki bölümleri güzel yazıcam.Herkese tekrardan iyi okumalar:))