3.Bölüm-Parti

49 3 0
                                    

Eve geldiğimde hemen odama çıktım.O sırada odama annem girdi."Mira sana yemek hazırlamıştım istermisin?" "Şu anda hiç aç değilim anne sonra yesem olurmu? "Peki sen nasıl istersen."annem odadan çıktıktan sonra telefonum çalmaya başladı.Arayan Ceydaydı."Efendim Ceyda" "Mira benim canım evde çok sıkıldı da partiye gidelim mi?." "Tamam olur.O zaman sen bizim eve gel." "Tamam geliyorum.Sen de üstüne düzgün bir şeyler giy" "Tamam hadi kapatıyorum"telefonu kapattıktan sonra dolabımdan mini kırmızı bir elbise (0 kol) ve siyah bir topuklu ayakkabı giydim.Makyaj olarakta,siyah bir rimer,siyah eyleyner ve kırmızı bir ruj sürdüm.Sonra küçük siyah taşlı çantamı da alıp aşşağı indim.Annemin yanında geldiğimde ise"Anne ben Ceydayla partiye gidiyorum"dedim."Ceyda kim?" "Okuldan arkadaşım" annemde izin verdikten sonra yanağını öpüp hemen evden çıktım.Ceyda henüz gelmemişti.Biraz bekledikten sonra Ceyda geldi ve birlikte arabaya bindik."E söyle bakalım neredeymiş bu parti" "Sen sür ben sana tarif ederim"dedikten sonra arabayı sürmeye başladım.
......
Sonunda geldiğimiz de 3 katlı bir partinin önündeydik.İçeri girdiğimizde hep içki kokusu vardı.Ceydayla boş bir yere geçip oturduğumuzda, bizim hemen çaprazımızda Kağan, Emre ve yanlarında da iki tane kızlar vardı."Ceyda şunlar Kağamla Emre değilmi?" "A evet onlar"biz Ceydayla böyle konuşurken Emre bize doğru baktı ve kızların yanından ayrılıp Kağanla bizim olduğumuz tarafa doğru geliyorlardı."Naber kızlar"dedi Kağan "İyi siz" "İyi"biz böyle konuşurken müzik durdu ve eline mikrofon alan adam "şimdi karaoke zamanı" dedikten sonra sahneye bir kız çıktı ve şarkı söylemeye başladı.Söylediği şarkı ise "Gir Kanıma"ydı.Biz şarkı söyleyenleri dinlerken Ceyda "Hadi bizde söyleyelim"dedi.Ben bu fikri sevmiştim.Çünkü ben şarkı söylemeyi çok severim, hem sesimde güzel zaten."Tamam bana uyar"deyip, kızın şarkıyı bitirmesini bekledik
.....
Şarkı bittikten sonra sahneye Ceydayla ben sahneye çıktık ve murat dalkılıcın"Derine"şarkısını söylemeye başladık.
Şarkıyı söyledikten sonra tekrar yerimize geçtik, ama Kağamla Emre ortalıkta gözükmüyordu.Ceydayla birlikte onları aramaya gittik.Hiç bir yerde bulamayınca gitmişlerdir diye tekrar yerimize gittik."Ceyda ben çok sıkıldım" "Ben de sıkıldım.Eve gidelimmi?" "Tamam, olur"dedikten sonra birlikte dışarı çıkıp arabaya bindik ve evin yolunu tuttuk.Ceydayı eve bıraktıktan sonra ben de eve gittim ve üstümü değiştirip yatağıma yattım ve kendimi güzel bir uykuya teslim ettim.

Yeni KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin