4.Bölüm-çıkma Teklifi

60 2 0
                                    

Sabah uyandığımda başım çok ağrıyordu.Yataktan kalkıp duşa girdim.Duştan çıktıktan sonra üstümü değişirdim ve aşşağı indim.Masaya oturup yemeğimi yemeye başlarken, bir yandan da annem de soru sormaya başladı."Mira canım ilk okul günün nasıldı soramamışım da" "Iyiydi" "Arkadaş edindin mi? "Evet, partiye giderken sana söylediğim Ceyda" "Partide hiç içki içtinmi?" "Bir bardak içtim sadece"annemde bana şaşkınca bakmaya başladı.Tam soru sorcakken "Anne daha fazla soru sorma yemeğimi yicem" "Iyi tamam"dedikten sonra hızlıca yemeğimi yiyip çantamı aldım ve"Ben çıktım"deyip evden çıktım ve okula doğru gitmeye başladım.
........
Okula vardığımda dışarda hiç kimse yoktu.Bende hızlıca sınıfımın olduğu kata çıkıp içeri girdim.Sınıfta hocanın olmadığını görünce rahatlamıştım.Ceydanın yanına geçip oturdum."Ceyda niye hoca yok?" "Hoca hasta olduğu için gelememiş.Dolayısıyla ders boş"rahatlayıp cebimden telefonumu çıkarıp kurcalamaya başladım.Sınıfa müdür girince telefonumu cebime geri koydum.Müdür direk konuya girdi"Bu gün sınıfınıza yeni bir öğrenci gelicek"müdür birisini çağırdı ve içeri bir kız girdi."Bu Cemre"dedikten sonra müdür gitti ve Cemre de en arka sıraya oturdu.Biraz havalı birisine benziyordu.Üstünede de mini bir etek ile beyaz bir tişört vardı."Ceyda ben sıkıldım okuldan tüyelimmi?" "Bana uyar hadi"deyip sınıftan çıktık.Tam merdivenden iniceğimiz sırada müdürün geldiğini gördüm Ceydayla diğer merdivenin olduğu tarafa doğru koşmaya başladık.Hızlıca merdivenden indik ve dışarı çıktık.Okuldan çıkıtığımızda birlikte bir mağzaya girdik.Ceydayla bir kıyafet seçip kabine girdik.Ben kırmızı renkte arkası uzun önü kısa bir elbise giydim, Ceyda ise siyah,arkasında x işareti olan bir elbise giymişti.Kabinen çıktığımızda ikimizde çok güzel olmuştuk.Sonra bir kıyafet daha seçtik ve yine kabine girdik.
.......
Kabinden tekrar çıktığım da Ceydanın hala kabinde olduğunu fark ettim.Kapısını çalıp"Ceyda ne oldu" "Ya Mira bu bana biraz dar geldide sen bana bir tane elbise getirebilirmisin 36 beden" "Tamam 1 dakka"diyip Ceyda için elbise bakmaya gittim.Ceyda için çok güzel elbise bulmuştum yine siyah bir elbise ama bu seferkinin arkası biraz açıktı.Ceydaya elbiseyi verip denemesini söyledim.Ceyda kabinden çıktığında çok güzel olmuştu.Üstünü değiştirdikten sonra denediğimiz 2 elbiseyide aldık.Mağazadan çıkıp Ceyda ile birlikte eve gittik.
......
Eve geldiğimizde Ceyda ile birlikte benim odama çıktık.5 dakika Ceydayla konuştuktan sonra kapı çaldı.Assagi inip kapıyı açtım.Gelen Kağandı."Kağan? Senin ne işin var burda?"Kağan biraz bekledikten sonra "Mira benim sana söylemem gereken bir şey var ve bunu uzun bir süre düşündüm." "Ne?" "Mira....benimle....çıkarmısın?"çok şaşırmıştım ve ne diyeceğimi bilmiyordum."Kağan senin sevgilin yok muydu?" "Ben Melisayla ayrılalı baya oldu." "Kağan....ben gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum" "Seni anlıyorum.O zaman düşünmen için sana biraz zaman veriyim" deyip gitti.Bende kaptı kapatıp koşarak Ceydanın yanına gittim."Mira ne oldu, kimdi gelen?"ben de tek nefeste "Kağan bana çıkma teklifi etti" dedim.

Yeni KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin