5.Bölüm-İdda

51 4 1
                                    

Ceyda söylediğim şey karşısında çok şaşırmıştı."Ne!!" "Evet.Hatta düşünmem için bana süre bile verdi" "Ee peki sen ne diyeceksin?" "Hiç bir fikrim yok" "Bence kabul et.Zaten Kağan tatlı çocuk." "Iyi peki yarın söylerim"Ceyda gülümsemeye başladı."Ceyda burda kalsana bu gece, hem annene de söyleriz ne dersin?" "Valla bana uyar"dedikten sonra ceydanın annesini arayıp izin istedik ve tabi o da izin verdi.Ceydaya eşofmanlarımdan birini Ceydaya,birini de ben giydim ve birlikte yatağa girip kendimizi uykuya teslim ettik.
..............
Sabah uyandığımda Ceyda yanımda değildi.Ben de hızlıca üstümü değişirdim ve aşşağıya indim.Ama burada da Ceyda yoktu."Anne Ceyda nerede?" "Sabah erkenden çıkmış ve sanada bu notu bırakmış"deyip annem bir mektup uzattı.Notta şöyle yazıyordu;
"MİRACIM HER ŞEY IÇIN ÇOK TEŞEKKÜR EDERiM.AMA SEN UYUDUKTAN HEMEN SONRA ANNEM ARADI.ÇOK HASTAYMIŞ VE BENIM DE GELMEMI ISTEdI.IZIN ISTEDIĞIM ZAMAN DA HASTAYMIŞ AMA BANA O ZAMAN SÖYLEMEMIŞTI, BEN DE ERKENDEN ÇIKTIM.

CEYDA

notu okuduktan sonra yemeğimi yiyip çantamı aldım ve okula gittim.
...........
Sınıfa vardığımda Ceyda sırada telefon oynuyordu.Tam yanına gidicekken Kağan önüme geçti. "Selam" "Selam" "Ee şey dün söylediklerimi düşündünmü?" "Evet düşündüm cevabım da... evet"Kağan ın şaşırdığı baya belli oluyordu.Sonra beni kucağına alıp döndürmeye başladı.Bende tabi o sırada gülüyordum.Kağan beni indirdiğinde dudağıma küçük bir buse kondurdu sonrada ikimizde yerimize geçtik.

Kağan'dan

"Varmısın lan iddaya?" "Varım lan" "O zaman sen Mirayı ben de Ceyda'yı tavlicam.En önce tavlayan kazanır,kaybedersen laptopunu alırım ona göre" "Off tamam be uzatma" "Iyi tamam o zaman idda başlasın"
.....................
OKUYAN KISI SAYISI 28 OLMUS COK TESEKKUR EDERIM VE AYRICA BUNDAN SONRA HIKAYEMI SADECE PERSEMBE,CUMA VE CUMARTESI GUNU YAYINLICAM.HIKAYELERI UZUN YAZMAYA CALISIYORUM AMA ANCA BU KADAR OLUYOR.VE AYRICA OKUDUGUNUZ ZAMAN LUTFEN OY VERIN VE GEREKIRSE DE YORUM YAPIN...
VE SON OLARAKTA BU HIKAYEYI BITIRINCE YENI BIR HIKAYEYE GEÇICEM OYUZDEN HERKESE IYI OKUMALAR...

Yeni KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin