Veda

13 2 0
                                    

Bar macerasının üzerinden 3 gün geçmişti ve ben o çocuğu nedenini bilmediğim bir salaklıkla aklımdan çıkaramıyordum ah birde Masal vardı 3 gündür mert diye basımın etini yedi yok yakışıklıymış aşık olmuş falan filan.
"2 saat kaldı toparlansak iyi olur"

Bizim evdeydik annelerimiz ne kadar göndermek istemeseler bile işte gidiyorduk arkamızda iki tane Gözü Yaşlı kadın bırakıyorduk. gururla bizi gönderiyorlardı

Hava alanına geldiğimizde son kez baktım izmirime tabiki tatillerde yada ilk fırsatta gelecektik ama yinede aynı olmuyor işte.
İstemsiz gözüm doldu ama ağlamadım
Su olmak bunu gerektirir. Masal'a baktığımda ise salya sümük olduğunu gördüm çektim hemen yanıma sarıldım.
Şimdi hazır mısın kardeşim
"Hazırım"
İşte benim kızım gülerek uçağa bindik
Masal omzumda uyurken düşündüm herşeyi
İzmir'in kızıydık biz üstesinden gelirdik herşeyin. Babam var ama kayıp annem 20 yaşındayken kaptırmış kendini yaz aşkına işi pişirmiş biriyle valla jsjdh ben oluşum ama babam kayıp kimse tanımıyormus onu ama çok büyük aşkmış onlarınki madem aşıktı neden gitti ki ? Her neyse annem büyütmüş beni kendi başına şu an durumumuz çok iyi değil maddi açıdan ama kötü hiç değil. Masalın öz anne ve babası değil Vedat amcayla Sibel Teyze masal bebekken annesi ve babası kaza geçirip hayatlarını kaybetmişler. Çocuk esirgeme kurumuna gittiği gün evlat edinmiş Sibel teyzeler masalı çok varlıklı bir aile hemde sıcacık öz kızı onların masal kan bağı olmasa ne olur o kadar seviyorlar ki gözlerinden belli.

Masal ve ben masum karakter gibi görünsekte görmememiz gereken şeyler gördük ve yaşadık. Kolay değildi benim insanlara karşı olan soğukluğum ordan geliyor aslında her neyse Vedat amca sağolsun itiraz kabul etmeksizin beni kendı kızı gördü hep ve ben okutucam dedi. Annemi nasıl ikna etti bilmiyorum ama onların dostlukları mükemmel üçüseiseden beri hiç ayrılmamışlar biz ise Doğduğumuzdan beri ayrılmadık umarım ayrılmayızda.

Uçak indiğinde Masal'ı dürttüm
"5 dakika daha"
Kalk lan geldik
"Anne biraz daha"
Gerizaklı arkadaşım sabrımı zorluyorsun
Gözlerini açtığında uçakta olduğumuzu hatırladı
"Geldikmi lan"
Yok İzmirde yiz hala uçak bozulmuş
"Ciddimisin oha ya ne razalet bu belkide bu bir işarettir ne diye gidiyoruz elin İstanbul una"
Kafasına vurdum bi tane
Geldik masal geldik
Uçaktan inip masalın bitmeyen konuşmalarını dinliyordum
"İlk önce eve yerleşip çevresindeki mekanlara bakarız ondan sonra birini seçip kendi yerimiz ilan ederiz zaten her akşam gideriz daha sonra alışveriş merkezinde buldukmu....) devamını Dinlemedim açıkçası

Taksiye binip vedat amcanın attığı adresi şöföre verdim 2 katlı şirin bir e evin önünde indik. Çok tatlı bir mahalleydi.

Anahtarları Masalda olduğu için önden girdi kapı direk salona açılıyor du. Mavi koltuklar spordu beyaz sehpa ve pembe perdeler ile cıvıl cıvıl bir evdi çok hoşuma gitti
Masal üstüme atlayıp

" hahahzhhhs Kanka lan çok mutluyum yaaaa iyiki sen varsın yanımda süper olucak herşeyyy"diye böğürdü üst kata çıkıp odalarımıza baktık alt kat mutfak ve dev bir salondan oluşuyordu salonun diğer tarafında PlayStation Xbox vardı koltukların karşısında dev bir televizyon varken ayrı dev bir televizyon oyunlar içindi 4 tane puf ve kısa sehpalar vardı tam benekli
Yukarıda ise 3 oda vardı 3 üde aynı büyüklükte birini misafir odası yapardık ben siyah ve morun ağırlıklı olduğu odayı tercih ettim balkonunda vardı masal beyaz ve mavi tonlarindaki odayı aldı. Oda istediğim gibi olmuştu Vedat amca biz gelmeden önce eşyalarımızı göndermişti devasal kitaplığım tam.istediğim gibiydi kocaman bir dolap yuvarlak yatak gitarım ve albümlerim çalışma masam.herşey güzeldi.Umarım sorunsuz bir 4 yıl olurdu masal ile biraz sohbet edip uyumaya karar verdik.

HİSSETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin