5.kapitola

25 2 14
                                    

Ahoj tak po dlouhé době zase kapitola! Omlouvám se že jsem nepsala, ale měla jsem těžké období...snad to chápete :D Každopádně si užijte kapitolu ;)
Myslím že to doučování mělo smysl.

Jsem na hodině biologie s Bradem a jde mu to úplně skvěle! Pořád se hlásí a říká samé správné odpovědi.

To ale taky znamená, že je konec našeho doučování...

No co, hlavní je, že má skvělé známky. Ikdyž... trochu mi to líto je. To nepopírám. Upřímně bych byla radši, kdyby to neuměl. Ale zase bych mu mohla dopřát něco dobrého! Jsem přece jeho kamarádka! No ne?!
To kamarádi dělají....

Před námi stojí paní profesorka Klejchová, jinak známá jako Klejchovka. Na pokoji když se nudíme, tak s holkama vymýšlíme srandovní přezdívky pro učitele.

Ale zpátky k věci. Před námi stojí Klejchovka a ptá se na opáčko před nějakým mega těžkým testem. Myslím, že to nebude tak strašný. Sice jsem poslední dobou zanedbávala učení, ale to jenom kvůli tomu, abych mohla doučovat Brada! No dobře. A taky abych s ním mohla trávit víc času. Brad na všechny otázky skvěle odpovídá. To učení se mu vyplatilo...

,,No dobře... Teď si dáme něco o Plžích. Tak třeba.... Co mají na Hřbetu?"

,,Lastury nebo ulity!" Vykřikl okamžitě Brad.

,,Dobře nemusíš tak křičet!" Křikla zase učitelka

***

Přišla jsem do jídelny a uviděla Brada jak se baví s Kate a Terezou. Když jsem přišla blíž abych se mohla zapojit do konverzace, ztichli a začali být úplně nejistí, jako by něco tajili...

,,A-Ahoj Anne..." Promluvila nakonec Tereza.

,,Ahoj, děje se něco? Že jste tak ztichli..."

,,Ne ne, všechno je v pořádku.. A kde se tu vůbec bereš?" Řekl Brad

,,Za prvé tu bydlím na koleji a za druhé jsem přišla na oběd. Jako bys mě viděl poprvé..." Zakroužila jsem očima

,,No jo...promiň..." Řekl a tak jako trochu křivě se na mě usmál

,,Můžu si přisednout, nebo chcete ješťe něco řešit? Víte, mám docela hlad a to jídlo krásně voní, takže kdyby jste mi mohli udělat trochu místo, byla bych vám vděčná." Oni se jen posunuli a dál pokračovali v jídle. Tentokrát ale nemluvili.
Bouchla jsem s přiborem o talíř a řekla: ,,Tak fajn, co se děje?"

,,Nic...co by se dělo?" řekla Kate

,,Já nevím... Jste tak ztichlí. Něco se děje, ale co?"

,,Nejsi přetažená?" řekla Kate ,,Měla by sis jít lehnout. Od té doby, co máš doučování s Bradem, jakoby jsi byla unavenější..." Vykulila jsem na ni oči a řekla ,,Ty se snažíš vyhnout odpovědi!" Obvinila jsem ji a očividně jsem se trevila, protože okamžitě zklopila zrak ke svému jídlu a zrudla.

,,Anne!" Okřikla mě Tereza ,, Víš přece jak je Kate citlivá na obviňování!"

,,No jo no..." Zamručela jsem skoro neslyšně. To by mě zajímalo, co to kujou za pikle.. (:D Taky vám to připomělo tu pohádku jak tam zpívali: ,,Kujme pikle, kujme pikle"? Ne? Tak nic no.. :/)

***

Byla jsem sama na pokoji s tím, že holky šly do knihovny pro nějaké knihy. Moc jim nevěřím, protože nerady čtou. Ale možná mají nějaký úkol, nebo sázku. Z přemýšlení mě vytrhlo zaklepání na dveře. Šla jsem otevřít a za dveřmi jsem spatřila.....

Tak! Zkusila jsem trochu napínavý konec. Co myslíte, že mají holky s Bradem za pikle? Já už jistou představu mám :P Jinak se omlouvám že je tak krátká.

Chtěla jsem vás poprosit, zda by jste mi napsali do komentářů, jestli to vůbec někdo čte. Já totiž nevím jestli mám pokračovat, nebo ne, protože psát pro jednoho člověka (monickazof )... Prostě chci vědět jestli to čte taky někdo jiný než jeden člověk.
Děkuju

Vaše Pianistka :* <3

YALEKde žijí příběhy. Začni objevovat