kahvaltı

66 4 4
                                    

sarınçın espirisine gülerken cafenin kapısından sarp girince gulusum yarida kaldi . yine ayni yakisikliliğıyla bize doğru gelirken gözlerim hayla ondaydı.

"selam çifte kumrular" diyince sinerlendim çunku biz sarincla sevgili değildik. sarınç "gevzek gevzek konuşma leyayla biz sevgili degiliz , o benim kardesim" dediğinde bir kolunuda omzuma atmisti. bende sarpa bakarak "evet o benim öz abim, tamam mi ? " dediğimde sarp gulumseyerek "he he " dedi ve daha cok sinerlendim ne bekliyodu sevgili olmamizimi . onu severken asla!

bunlari konusurken sarp karsimiza oturmustu. sarp sarinc'a bir sey sordu ve onlar konusmaya devam ederken bende kendi
mi tanitiyim. ben leya korkmaz 17 yasindayim, izmirde doğup büyüdüm. şarkı söylemeyi ve keman çalmayı cok seviyorum. kumralım , ela gözlü, ortalama boy, açık tenliyim.

Sarınç ise benim kücüklük arkadaşım onunla 4 yaşında ben annemi beklerken oda kaykay kayiyordu ve onumde durup "merhaba biz buraya yeni taşındık adım sarinç" demişti ve onunla o zamndan beri hic ayrilmadik. sarınç kumral ve kahverengi gözlu, yakisikli ve sempatik. ayni yaştayiz. ayni okula gidiyoruz. ve onunla yapmayi en sevdigimiz sey sarki soylemek.

sarp'a gelirsek oda sarinc'in agabeyi 19 yasinda mavi gözlu, sarisin, uzun boylu, kasli, cekici, yakisikli bir cocuk, tabi ona asik oldugumu unutmamak lazim.kendisi tam bi egoist. ona aşik olduğumu lise 1 de anladim. ve hayla aşığım...

sarinc'in elini yuzume dogru sallamasiyla kendime geldim. sarinc "noldu kızim daldin, ne dusunuyordun ?" dediginde ben "hicc" dedim. sarp "neyse sey diyorum bu aksam bi parti var orda sarki soylermisiniz ?" dediğinde sarinç'a baktim ve "sence?, soyleyelim mi ?" dedigimde sarinc "olur aslinda isimde yoktu, tamam soyleriz" dediginde sarp "iyi tamam saat 21.00 da gelin siz " dediginde onayladik. sarp kahvemden bir yudum alarak bizden uzaklasmaya basladi. sarinc'a donerek "hadi gidip daha ne giyicegime bakicam ve sarkiya calisacagiz daha " dedigimde sarinc onayladi ve hesabi odeyip cafeden ciktik.


TERS DÖNGÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin