multi: leya ve sarinc
cafeden ciktiktan sonra calismak icin babamin studyosuna gittik. bu arada babamin evet bi studyosu var. studyoya gittikten sonra baya bi calistik soylicegimiz sarkiya (multide var ☺) baya bi calistiktan sonra ben giyinmeye gittim ve sarincta evine gitti.
eve varinca odama ciktim ve kendi esyalarima bakinca guzel bir sey bulamadim sonucta o partide sarpta olucak dimi ama guzel giyiniyim birazcik.
kiz kardesim buğunun odasina girdim buğu odasinda telefonuyla fotograf çekiniyordu. "buğu bana kiyafet bulman lazim acil!" dedigimde buğu "neden kiğ" dedi azini yaya yaya konustu buğunun bu ozelliğini hic sevmiyordum. "ole iste parti var ben ve sarinc ta o partide sarki soyleyecegiz" buğu "ooo sarınç beyle sarki soyliceksiniz ha ? " dediginde "e tabi partiye sarp'da gelicek o yüzden güzel olmam lazım"
"himm sen o yuzden benden kiyafet istiyosunnn" dediginde
bende "aynen o yuzden kiyafet istiyorummmm" dedim onu taklit ederek.
buğu gardirobunu acip bana gore birseyler bakarken bende yaninda duruyordum. buğu bana v yaka bir göğüs dekolteli sortlu bir tulum cikardi sort dedigime bakmayin asiri kisa!!
guzeldi onu giymeye karar verdim pek tarzim olmasada.
saclarimi ise salik ve hafif masali yaptim. ayakkabi olarak ise onu acik platformlu bilektenn baglamali bir ayakkabi giydim. makyajim ise siyah tonlarindaydi.
güzel olmustum. buğuya "sende gelmek istermisin?" dedigimde "zaten geliyorum" dedi. pek sasirmadim aslinda. çünku o benden daha popiler ve guzeldi kabul etmek lazim.
zil caldiginda canta almayi biraktim gerek yoktu. asagiya indim ve kapiyi actim sarinc "ooo mukemmel olmussun hanimefendi" dediğinde bende utanarak "tesekkürler" dedim.
buğu aşağıya inince ne giydigine baktim ve sok oldum hic giymeseydin kizim dedim tabi bunu icimden dedim.
sarinç'a baktigimda ise ağzı açık buğuya baktigini gordum.sarinç'a dogru egildim ve "yoksa yeni bir askmi doģuyor" dedim alayla karisik. sarınç "sacmalama be" dediginde pek inanmadim fakat pek uzerinde durmadim daha sonra benden kacisi yoktu zaten. partiye gitmek uzere evden ciktik ve sarinc'in arabasina bindik.
partiye vardigimizda icki icenler,dans edenler doluydu. buğu zaten hemen arkadaslarinin yanina gitmisti. onu bu gece unutun. sarp bize dogru geliyordu. "ooo fıstık çok güzel olmuşsun" dediğinde heycan basti bana. utancla "tesekkurler" dedigimde sarp sarinc'a dondu ve "hadi çifte kumrular sahneyee!" dediğinde saŕinçla ikimiz ayni anda "biz sevgili degiliz!!" dedigimizde sarp "tamam be sizle uğraşamicam. hadi beni guzel kizlar beklerr" diyerek yanimizdan uzaklasti. sarp'in bu lafina cok uzulmustum dogrusu.
sarincla sahneye cikinca sarkiyi soylemeye basladik. (multide sarkiyi ikisi soylerken var😆)
thought that I've been hurt before
Daha önce de yaralandığımı düşünürdümBut no one's ever left me quite this sore
Ama daha önce kimse beni bu kadar acı içinde bırakmamıştı
Your words cut deeper than a knife
Sözlerin bir bıçaktan daha derin kesti
Now I need someone to breathe me back to life
Şimdi bana hayat öpücüğü verip, beni hayata döndürecek birine ihtiyacım var
Pre-Chorus
Got a feeing that I'm going under
Dibe çöktüğümü hissediyorum
But I know that I'll make it out alive
Ama biliyorum canlı kurtulacağım
If I quit calling you my lover
Eğer seni aşkım diye çağırmayı bırakırsam
Move on
( Hayatıma ) Devam ederim
Chorus
You watch me bleed until I can't breathe, shaking
Nefes alamaz duruma gelene dek kanadığımı izliyorsun, titreyerek
Falling onto my knees
Dizlerimin üzerine çöküyorum
And now that I'm without your kisses
Ve madem ki artık öpücüklerin yok
I'll be needing stitches
Dikişlere ihtiyacım olacak
Tripping over myself, aching
Takılıp düştüm, acıyor
Begging you to come help
Yardıma gelmen için yalvarıyorum
And now that I'm without your kisses
Ve madem ki artık öpücüklerin yok
I'll be needing stitches
Dikişlere ihtiyacım olacak
sakiyi bitirdigimize herkes alkisliyordu. utandim ama herkesin karsisinda. sahneden indigimizde sarincla birbirimizi tebrik edip sarildik. sarinc "cok iyiydin" dediginde "sendee" dedim. bu sirada yanimiza buğu geldi ve "ooo sarinc cok iyiydin" dedi. daha sonrasinda bana bakarak "seni zaten biliyoruz mutüşsün ablacim" dedi. sarinc buguya agzinin sulari akarak bakarken "sag ol bugu" dedi.
daha sonra yanimiza sarp geldi ve birden bana sarilinca neye uğradıgimi sasirdim. sarp yalpalayarak ayakta dururken bana tutundu ve "cooookkk iyiğdın " dedikten sonrada yanagimdan optu. ben gozlerim yerinden firlicak gibi ona bakarken o hayla bana tutunuyordu. "sarinc kardesim sende iyiğdin yavv" dediginde hepimiz gulmustuk.
sarinc "hadi artik gidelimmi?"dediginde ben "aslinda olur cok yoruldum" dedim tam gidecekken sarp kolumdan tutup kendine cekti. ben hazirliksiz yakalanarak göğsüne çarptim.
sarp "gitmeyinnn yaaa" dediginde sarinc "gec oldu ben kizlari eve birakiyim" dediginde biraz daha durmak istedim bir anda. "birazcik daha duralimmii?"dedigimde sarinc "ama biraz" dedi uyarici bir sesle "tamam"diyerek onayladigimda sarp arkamda cekip dans pistine dogru cekti.
dans etmeye basladimizda sarp alnini alnima yasladi o an cok yakinlastigimizi fark ettim ve elimde olmadan kizardim. sarp "bu gece gerçkten çok güzel olmuşsun"dedi ve beni dahada utandirdi. lanet olsun bu cocuk bana napiyoo. bende ona dogru bakip "sag ol" dedim bana daha cok yakinlasarak "gerci sen her zaman guzelsin ama bu gece daha ozelsin" dedi ve bayildi.
onlari dedikten sonra evet yanlis duymadiniz BAYILDI! hemen yanima sarınç geldi ve sarpin ellerini omzumdan aldi. kendi omzuna koydu. arabaya dogru ilerlerken buğu kosarak yanimiza geldi ve "nolduuu" dedi yine azini yaya yaya. "cok icmis galiba bayildi"dedim. "he tamam gidiyozmu" dediginde onayladim. oda pesimizden geldi. arabanin on koltuguna buğu gecti. sarinc zaten söför koltuğunda. ben ve sarp ise arkaya gectik.
sarpi benim kucagima dogru yatirdim ve eve dogru gitmeye basladik.
buğu sarinc'a yakinlasarak kulagina birseyler soyledi.tam olarak anlamasamda galiba 'bu gece cok tatli olmussun' dediğinde sarp gulumsemekle yetinmisti.
eve vardigimizda buğuyla arabafan indik. sarinc ikimize bakiyordu. galiba eve girmemizi bekliyor. eve girmeden once sarinç'a el salladim oda bana el salladi.
bugu kendi odasina dogru gitti bende kendi odama. odama girdiğimde once ustumdekileri cikardim ve pijamalarimi giydim. sonra sacimi ev topuzu yapip yatagima oturdum. ve bu geceyi dusunmeye basladim.
bu gece cokk guzeldi.sarınç'la sarkimiz olsun, sarp'ın dedikleri...
uykumun geldigini anladim ve yatagin icine girdim ve guzel bir uykuya daldim.....🔥🔥
ÖNEMLİ NOT : Arkadaşlar bu benim ilk kitabım ve cok heycanliyim. insallah beğenilir. wattpad'de hep ayni hikayeler oluyor, kotu cocuk,iyi kiz hikayeleri. tabiki onlarada saygı duyuyorum. fakat benim kitabim degisik olsun istiyorum. 😆 indallah begenirsiniz. ve lutfen yorum atin sizin yorumlarinizi cok merak ediyorum. vote'de lutfen. iyi gecelerr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TERS DÖNGÜ
Teen FictionSarınç ve Leya küçüklük arkadaşları. bunların birlikte yapmayı en sevdikleri şey şarkı söylemek. sarınç leya'nın kız kardeşi buğu'dan hoşlanıyo.leya ise sarınç'ın ağabeyi sarp'dan hoşlanıyo. bunlar birbirlerine kavuşuyorlar. fakat, ters giden birşey...