*80*

95 16 3
                                    

Harallx ---> kısa sürede çoğu dünyalıdan daha değerli oldun unicornlu koalam iyiki varsın :3

** bu bölüm biraz uzun umarım vakit ayırıpta okursunuz...

Neydi ki suçumuz?
Değer verdik, sevdik, güvendik....
Ne yaptılar? Alabildiniz mi karşılığını?
Hep böyle olur. Başlangıçlar iyi olur. Seversin, ilgi gösterirsin, kıymete binersin. Ha o sırada karşılıkta verirsin. Sonradan gelir terketmeler, pişmanlıklar, bırakmalar. O sana azıcık soğuk davranır, farketmez. Ama sen donarsın, buz kesilirsin. Yapmayın abi. Aldatıcaksanız sevmeyin. Bir kızın saçlarını kesmesine vesile oluyorsanız sevmeyin. Zaten öyleyse siz bi zahmet sevmeyin kardeşim!! Önce öğrenin. Bilmiyorsanız öğretene gidin. Zevk her her yerde var, önemli olan kadınını sahiplenmen. Sevgini söylemen değil hissettirmen. Mesela bir şarkı belirle kadınına ait. Sadece ona özel olsun. Bu bizim şarkımız diyin. Gülüşlerinizden öpün. Birbirinize inanın. Bedenlerine değil; kokusuna sarılın. Dip dibe geldiğiniz an dudaklarına değil, gözlerine bakın. Sahiplenin abi. Gerekiyorsa hatunun için olay çıkarın. Buda sahiplenmeye dahil!
Yahu kızlar en ufak şeyde bile mutlu olan varlıklardır. Üzünce ne geçiyor elinize? Ben bugün onu mutlu ettim mi? Huzur verdim mi? Kırdım mı? Sevdim mi? Sorun bi kendinize. Eğer soramayacak kadar acizseniz hepsini geçtim. Şunu sorun "ben adam mıyım" sor bi kendine be kardeşim. Bunları cevaplayın bi kendi kafanızda. Bırakmayacağım deyip deyip duruyorsunuz. Küçücük bir tartışmada çekip giden siz oluyorsunuz. 10 kadını herkez elde etmeye çalışır. Siz kendinize özelini seçin. Bu benim diyin "sen benimsin....". Sahiplenen yahu! Sahiplenin. Sevdiğinizi söylemekle kalmayın bu yetmez. Önemli olan hissettirmektir. Son zamanlarda o kadar basitleştirdiniz ki "seni seviyorum" lafını. 13 harf, 2 kelime olan bu lafı çok basitleştirdiniz. Önünüze gelene dediniz. Demeyin. Başkasının duygularıyla oynamayın beyleeeer!!! Düşünün. Onun yerine ben olsam, aynı şeyleri bana yapsalar, aynı şeyi ben yaşasam diye düşünün mantıklı gelir mi size? Bir kadını sevseniz o sizi kırsa, kırıcı konuşsa, lafta sevse, olmaz öyle işte. Hissettirin. Bu kadın benim diyin. Bunu böyle bilsin herkes. Sevmiyor musunuz? O zaman ayrılın be. Aldatmak nasıl bir karaktersizlik? Nasıl bir midesizlik? Belki o kız sana olan öfkesi, kırgınlığı yüzünden bugün annesiyle tartıştı, seni düşünürken dalgınlığıyla otobüsü kaçırdı belki de? Bir saat beklemek zorunda kaldı. Belki de çalışırken bir şeyi yanlış yaptı, petronu kovdu. Oysaki evde bakması gereken biri vardı. Düşünün kardeşim. Karşınızdakini düşünün. O kızın düşünmesi gereken onlarca şey varken seni düşünüyordu. He tabi tek üzülen biz kızlar değiliz. O kadar güzel seven erkekler var ki, içim eriyor onları gördülçe, duydukça, konuştukça. Kalbi güzel bir kere adamın. Tipe de bakmayacaksın. Kalbi güzel olduktan sonra tipinin ne önemi var yahu? Kalbi güzel olan insanın herşeyi güzeldir. Kalbi güzel insan, en güzellerindendir. Kalbi güzel insanı seveceksiniz, sahipleneceksiniz, özel olduğunu hissettireceksiniz. Seni seviyorum diyip geçmeyin. Lafta sevmeyin beyler..

MÜKO SÖZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin