21

2.1K 127 5
                                    

" Ar galėčiau nupirkti dar vieną Margaritą? "      Krūptelėjau išgirdusi kimų balsą prie savo ausies

     Atsisukusi susiraukiau nužvelgdama vieną iš tų vyrų sėdėjusių mums iš kairės. Nusekiau jo žvilgsnį į savo rankose laikomą tuščią stiklinę

" Ne, dėkoju "       Nusisukau tikėdamasi, kad jis atsikabins

" Atrodo, kad nuobodžiauji "      Jo užkimęs balsas vėl pasiekė mano ausis

" Jums blogai atrodo "       Atkirtau

     Rimtai? Nejau jis bando mane "pakabinti" ? Vis dar jaučiau jo įsmeigtą žvilgsnį į save

     Atsistojusi sumokėjau už savo paskutinę Margaritą. Nužvelgiau šokių aikštelę ieškodama Natali. Ji vis dar šoko su tuo pačiu vaikinu. Pajudėjau išėjimo link. Lauke prie įėjimo į klubą išsitraukiau mėtinių cigarečių pakelį. Pradėjau rūkyti vasarą, kai Harry išvyko, nors mano depresija jau senai praėjo aš negaliu mesti, nuoširdžiai sakant aš ir nebandžiau. Nesvarbu. Nužvelgiau siluetą išlendantį pro duris į vėsų Londoną.

     Ar aš turėčiau sunerimti? Nes įtartinas vyrukas persekioja mane?

" Ar tu bėgi nuo manęs? "       Jo užkimęs balsas dabar dar labiau baugino nei sėdint prie baro

     Svarstau ar todėl, kad čia tylu ar dėl to, kad aš viena čia stoviu ir niekas manęs negirdėtų jei šaukčiausi pagalbos? Kad ir kuris iš variantų būtų, aš nebesijaučiu jaukiai, ir nebeturiu noro daugiau čia būti.

" Ar jūs persekiojate mane? "      Atkirtau numesdama nuorūką

     Po sekundės susiraukiau supratusi koks netikęs mano klausimas. Net tokioje situacijoje į jį kreipiausi "jūs". Kas blogai su manimi? Nelaukiau kol jis atsakys ar padarys ką nors kitą, sprukau atgal į vidų. Įsisukau į šokių aikštelę ieškodama Natali.

     Susiraukiau nužvelgdama ją tarp dvejų vaikinų. Sučiupau už jos rankos timptelėdama į save. Jos girtas veidas trumpam susiraukė, bet išvydusi mano veidą netoliese ji plačiai išsišiepė. Timptelėjau ją dar kartą, bandydama atplėšti ją nuo vaikino kaklo.

" Mes išeinam! "      Sušukau netoli jos ausies, norėjau būti tikra jog ji tai girdės ir man nereiks to kartoti.

     Stebėjau kaip jos veidas susiraukė, bet ji nesipriešino, kai tempiau ją link išėjimo. Išvedusi ją į vėsų, naktinį Londoną, nužvelgiau jos išvaizda, ji akivaizdžiai girta. Bet atrodė geriau nei kitos merginos. Kad ir kokia girta, ji nesižargstė viduryje šokių aikštelės ir už tai aš jai dėkoju.

" Iškviesiu taxi "      Sumurmėjau išsitraukdama telefoną

" Atvažiavome mano mašina "      Ji tarsi priminė man

" Puikiai tai žinau, ką tu siūlai? Leisti tau tokios būsenos sėsti prie vairo ir tėkšti mus į  medį? "      Piktai dirstelėjau į ją

" Vairuoti gali tu "      Ji ištiesė man savo mašinos raktelius

" Oh tikrai? Ir nori, kad aš tėkščiau mus į medį, Natali neturiu teisių! "      Šūktelėjau primindama jai tai

     Jei rimtai net nežinau kodėl pykstu ant jos? Galbūt todėl, kad atrodo ji šauniai praleido laiką, kol aš sėdėjau prie baro. Mano pyktis nepagrįstas puikiai tai suprantu, man niekas nedraudė prigerti ir linksmintis taip kaip ji tai padarė. Todėl dabar negaliu pykti ant jos. Surinkusi numerį iškviečiau taxi.

Leicester City IIWhere stories live. Discover now