"Syafa kena rogol dengan Jacson. Maafkan saya Dato', Datin. Ini semua salah saya. Saya biarkan Jacson masuk bilik Syafa. Maaf..."-Risteena.
"You masuk jer lah bilik Syafa tu.. dia tengah mandi. You jangan lama-lama pulak. Pergilah. Aku nak jawab phone call kejap.. ada tender baru agaknya."-Risteena.
*'AMD AMD AMD AMD AMD AMD '*
"Jacson, you buat apa dalam bilik I ni?"-Syafa
" I tunggu you selesai mandi la... you guna sabun apa? You wangi...sangat. I tak sangka kulit peha and dada you putih melepak macam ni. Jauh dari sudut pandangan, you just sawo matang but...I wrong. You are beautiful."-Jacson
Syafa membetul-betulkan bathrobe yang melekat di badannya, apabila terpandangkan mata liar Jacson ke seluruh tubuh badannya.
"Jac, Jac, please Jac..!! No.. I am your friend. Jac."- Syafa
Jacson mencuba sedaya upaya untuk menanggalkan bathrobe milik Syafa. Jac mengangkat Syafa dan melmparnya dia atas katil milik Syafa.
"Aku tak sangka...aku akan dirogol oleh kawan yang mendengar kisah suka duka aku di atas katil tempat tidurku sendiri.."
Jacson membuka pakaian di badannya dengan tenang sekali. Syafa yang masih dengan air mata ditubir hanya mampu mengharap. Satu persatu butang baju milik Jacson dibuka. Menampakkan sedikit dari tubuh badannya.
Tidak dianfikan, Jacson memang kacak. Tetapi, Syafa memerlukan seorang lelaki yang bermama suami yang mampu memimpinnya ke syurga walaupun perangainya tidaklah seperti muslimat di luar sana.
Syafa mencuba sedaya upaya menjerit meminta bantuan agar Risteena membantunya. Tetapi,hampa..
Setelah selesai, menanggalkan bajunya...Dia merangkak menaiki katil bersaiz king milikku hanya memakai boxer merahnya. Seluar slack coklat miliknya entah hilang ke mana. Aku menjerit meminta bantuan.
"Tolong... tolong..tol.."
Bibir merah milik Jacson sudah melekat di bibirku. Dia menciumku dengan rakus dan menjilat-jilat sekeliling mukaku.
Begini rupanya perasaan dirogol.. Takut,sedih,gembira dan bermacam- macam sebati bercampur menjadi satu perasaan.Tangan kanan milik Jacson sudah memerah-merah harta bukitku di bahagian atas. Tersemat di dadaku. Laju tangan Jacson membuka tali bathrobe aku. Aku mencuba sekali lagi melarikan diri. Tangannya yang lain sudah menanggalkan boxer miliknya dengan susah payahnya. Berdiri tegak zakar milik lelaki bernama Jacson itu.Tetapi, apakan daya usahaku sebagai perempuan menghalang usahanya yang sedang menindih diriku. Tiba-tiba...
Pintu bilik terkuak."Saya pun masuk... saya tengok..Jacson sudah berbogel diatas katil Syafa tanpa seurat benang. Syafa masih lengkap bathrobe di badannya. Akibat terkejut...Jacson pun turun dari terburu-buru memakai pakaian. Syafa Najihah pula, dengan marah dan malu yang sebati turun dari katil dan mendapatkan Jacson. Syafa menampar pipi Jacson sekuat tenaga. Apakan daya...Jacson seorang lelaki. Dia menampar Syafa dan hilang keseimbangan. Dahinya terkena bucu meja solek miliknya. Jacson takut. Dia melarikan diri. Sampai sekarang. Dahi Syafa berdarah...Dato.'... Datin... maafkan saya" cerita Risteena teresak-esak.
"Jari Syafa bergerak. Daddy.."
YOU ARE READING
aKU mASIH dARA
Romance"Jacson, you buat apa dalam bilik I ni?"-Syafa " I tunggu you selesai mandi la... you guna sabun apa? You wangi...sangat. I tak sangka kulit peha and dada you putih melepak macam ni. Jauh dari sudut pandangan, you just sawo matang but...I wrong. You...