A.M.D

50.5K 122 6
                                    

Playkan video nitau n sambung baca


Aku tidak dapat melelapkan mata. Peristiwa sebelum solat tadi menerjah minda. Aku masih keliru dengan sikap suamiku disisi. Apakah tujuan dia bertindak sedemikian. Aku lihat Joseph di sebelah seperti sudah tidur. Tetapi, ibu jari kaki masih bergerak-gerak. Mungkin suamiku mengigau. Bersangka baik.

Isteriku ni tak nak tidur ker?? Pusing sana,pusing sini. Terhinjut-hinjut katil spring ni. Isteri aku memang cantik. Seksi. Menawan. Tapi tu lah.. pandai cari alasan.

"Syafa.. malam ni kita langsaikan tanggungjawab kita nak???"
"Apa,abang ni.. mama ngan daddy kan dah pesan. Lagipun.. Syafakan masih dalam haid."
"Tak. Tak.. maksud abang. Kita warming up jer dulu. Abang betul-betul tak tahan ni..abang tak sengaja terpijak hujung towel Syafa tadi. Abang janji tak lebih-lebih."
"Tangan saya ni ada dua belah. Kanan dan kiri. Abang pilih tangan yang mana satu."
"Abang pilih tangan kanan."
"Abang tutup lampu dulu, tutup langsir,"
Aku pun melakukan arahan yang isteri aku berikan.
"Dah."
"Abang nampak Syafa tunjuk nombor berapa?"
"Syafa tengah tunjuk ye?? Abang tak nampak."

Syafa pimpin tanganku dan letakkan betul2 di atas mahkota miliknya.
"Abang tentukan berapa saiz cup bra Syafa...?"
Aku meramas-ramas breast miliknya. Mengikut ramasan tangn aku,saiznya mungkin M. Tapi aku taknak berinya jawapan. Aku masih belum puas. Gelodak jiwaku masih berkocak. Kenapa dia tidak izinkan aku melihat mahkota miliknya.

Aku terus meramas sehingga aku puas. Sampai bila?
"Syafa, kalau abang nakkan yang lain boleh..janji tak lebih."
Dia pimpin kedua tangan aku sentuh pipi miliknya. Dia mengangguk. Aku sedari itu.
Aku menolak Syafa baring di atas katil spring miliknya. Aku buka tali bra miliknya dan aku cium mangkuk bra miliknya. Mengkhayalkan. Walaupun gelap gelita. Tidak menghalang aku untuk terasa nikmatnya. Aku lempar branya kebawah.
"Bau bra sayang sungguh mengancam. Jangan bagi sesiapa selain abang cium bra sayang tau." Aku memesan.
Aku jatuhkan mukaku di lurah yang tersedia. Sungguh wangi. Wangian breastnya membuatkan lidahku dikeluarkan. Pelik. Mana desahannya. Dalam tv, kalau lelaki cium.hisap.jilat dan bermacam lagi breast diorang..mesti keluar bunyi seperti 'ahhhh lagi lagi laju lagi.. ahh ahh i love it'. Tapi Syafa sunyi jer..
Aku naikkan tanganku meraba-raba wajahnya.lebih tepat sekali mulutnya. Aik kain apa ni?
"Sayang.nkain apa kat mulut sayang ni.."aku tarik kain itu perlahan-lahan.
"Abang..Syafa takut Syafa terjerit. Syafa rasa nikmat sangat abang. Lagi lagi abang."
"Rupanya isteri aku ni kemam kain" bisik hatiku.
Aku teruskan meramas. Ahhh dadanya mendabik lagi mintak diteruskan. Ahh ahh. Aku teruskan jilat. Meleret sehingga kebawah. Ke perut. Desahan isteriku makin kuat. Tangannya juga melingkar dibadan leherku. Minta jangan berhenti isteriku sudah tertagih. Aku cium perutnya berkali-kali. Aku tarik seluar tidurnyahinggga menampakkan pantiesnya. Aku jatuhkan mukaku. Aku terperanjat. Syafa tidak memakai panties. Mesti cantik. Aku tidak pernah sentuh atau melihat dengan teliti. Aku hanya pernah melihat di kaca tv sahaja. Aku usap kemaluan isteriku. Lembut. Hangat.seperti hangatnya keinginanku. Syafa sudah mengangkan kakinya terlebih dahulu tanpa aku mintak izin. Aku cium. Wangi. Walaupun itu tempat keluar air kencing. Tetapi jujur. Nikmat. Wangi. Ketika aku ingin menurunkan kain pelikat milikku.. aku ingin memasukkan peliharaanku kedalam kemaluannya. Peliharaanku sudah mengeras. Jikalau terang pasti kelihatan tegaknya peliharaanku ini.

'Call me baby
Call me baby
Callme baby'

"Lagu siapa tu?"
"Abang.. nyalakan lampu."arahan isteriku.
"Tapi..abang belum habis. Abang nak lagi.."
"Please aabang." Bergetar suara isteriku.

Sapalah yang call. Kalau tak mesti peliharaan aku ni dah berjaya masuk. Sabar.sabar.sabar. isteriku teeua masuk bilik air. Malu agaknya. Aku teringat kembali dia laung dari bilik air.

"Abang..Syafa tak sengaja terdesah tadi.. Syafa nak tidur dalam bilik air tau.Syafa taknak keluar .."

Tersenyum aku mengingat kembali. Isteriku malu..uhhh comelnya.. mesti merah pipinya. agaknya sebab tu dia suruh gelap gelita. Nasib baik aku berjaya memujuknya. Kalau tidak...pasti aku tidur sendirimalam ini.

"Syafa..dah tidur ker.?"
"Ermm.abang belum tidur.?"
"Belum. Abang nak peluk Syafa sambil tidur boleh.."

Aikk dia nak peluk aku...malunya..
"Boleh. Abang tak kisah ker.."
"Abang lagi suka" balas suaminya.

Aku berpaling mengadap suamiku.
"Muka Syafa merahlah.. jangan malu dengan abang..peliharaan abang ni dah okay dah..abang boleh tunggu esok. Jangan risau."
Dia mengemaskan aku dalam pelukannya. Nyaman. Indah sekali. Aku terlelap juga akhirnya.

"Abang...abang buat apa ni. Mana baju Syafa. Tak mintak izin Syafa pun." Terpinga-pinga aku dengar jeritan isteriku. Aku mimpi aku buat projek tu dengan Syafa.

"Abang. Baju Syafa mana?? Abang kutip baju-baju Syafa bawah ni."

Syafa melangkahkan kakinya masuk bilik air. Mandi dan solat subuh. Geram dengan sikap suaminya. Dia boleh menyangka dia bermimpi.
'Habis badan aku lebam-lebam. Nasib baik dia bukak baju n bra aku jer. Kalau seluar tidur aku sekali. Free jer dia rasa harta aku yang bawah ni. Sudahlah aku tak pakai seluar dalam.'
Aku meneruskan mandian. Malas difikirkan. Suami aku jugak.

"Syafa..abang mintak maaf. Abang ingat mimpi. Sorry. Tapi..abang belum dapat semua tau. Tunggu malam ni. Sayang pakai baju seksi2 tau. I love you..muahh"

Geli aku. Ish..suami aku ni.. baik aku solat.

**Maaf kalau tak best. N merapu..saya tak terror sangat..masih lemah. Bab2 biru bagai ni.
Kalau kurang comment la..bagi saya belajar dari kesalahan

aKU mASIH dARAWhere stories live. Discover now