ama olsun

90 3 2
                                    

Kalbinizin ortasında bir sızı hissettiniz mi hiç ?  Bilirmisiniz bu duyguyu hiç yaşadınız mı ? Ben biliyorum, çok tatdım. Ayrı olduğumuz zamanlarda kalbimin tam ortasına bi bıçak saplanıyodu sanki. İnce ince acıyarak. Elleriniz peteğe değdi halde buz tuttumu hiç? Veya sol yanınız komple uyuştumu? Bende oldu. Ondan ayrıyken bunların hepsi hergün defalarca dahada artarak oldu bende. Ciğerin nasıl yanar ? Tattınızmı hiç. Her gün standartlaşan günde özlemi iyice artan bi kızın arkasından elvada diyememek koydumu size hiç? Bana koydu. Pişmanlık bi boyuttan sonra gerçekten iyice hatsafaya çıkıyo ve bunu hergün aynaya bakmadan sokağa çıktığınızda anlıyosunuz. MARMARİSE GİDİYOMUŞ dediklerinde ağlamamak için dudaklarımı ısırdığımı hatırlıyorum taktım kulaklıkarımı giydim montumu üzerime yüzü koyun sadece onu düşünerek 5 ders geçirdim. Zordu evet ama benim hatamdı en çokta bu canımı yakıyodu. Ona elvada dememek çok kötüydü bi yandan pişmanlık biyandan başka şehire gidişi çok kötü yapmıştı beni. O gün eve 45 dakikada gittim. Normalde yürüyerek 5 dakika olan evime tam 45 dakikada gittim. Buluştuğumuz yerlere bakarak kaldırıma oturup sadece asfalta bakarak sadece onu düşünerek tam 30 dakika. Üzülmüştüm evet ama gurur denilen iğrenç şeyde vardı yanımda tabi. Gitme diyememek çok kötü. Ayrılıkları sevmem ben onun için veda etmek istemedim.  Neyseki yaram çok çabuk kabuk tuttu. Döndü ankaraya ÖZLEDİM diye mesaj attım gururumu bi kenara bırakıp salak saçma sebeblerdi bizi ayıran. Çok şükürki şimdi çok iyiyiz. Hata yapa yapa doğruları öğrendik, yani öyle düşünüyoruz. Bugünde saçmaladım bu gecede yazdım kötü olabilir yazdıklarım ama ben onu çok seviyorum. İyi geceler..

MY WORLDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin