Mary davranış analizi birimine katılalı 2 ay olmuştu. İşinde iyi olduğu ortadaydı ama o diğerlerine göre ruhsal ve psikolojik konularda daha iyiydi. Yani karşısındaki kişinin hareketlerinden, bakışlarından ve sesinden onun zihnindekilerini, psikolojik ve ruhsal durumunu daha çabuk kavrayıp bunu vaka üzerinde daha kolay yorumlayabiliyordu.Bu nedenle genelde gözaltına alınan şüphelilerle ve vaka ile ilgili kişilerle Mary konuşuyordu. İş arkadaşları ile arası çok iyiydi. Genç olduğu için renkli bir kişiliği vardı.
O günde yine odasına girip masasına çantasını bırakıyordu ki JJ kapıyı çalıp içeri girdi ve
"Günaydın, tatlım!" diyerek onu karşıladı.
"Günaydın!"
"Yeni vaka için Hotchner bizi topladı da..."
"Hmm, peki geliyorum." Mary çantayı bırakıp JJ'i takip etti. Bütün ekip yuvarlak masanın etrafına dizilmişti. Mary " Günaydın!" diyerek içeri girdi. Reid vakayı sorunca JJ duvardaki projeksiyonu açtı. Ekranda 3 tane ceset belirirken JJ anlatmaya başladı.
"Bu vakada 3 küçük kızın cesedi söz konusu hepsi de 5 yaşında ve 2 gündür kayıplarmış. İlki; Betty Swank. Kasabanın güneyinde oturuyor. Babası doktor, annesi bankacı. Tek çocuk. İkincisi Clara Hawkins. O da güneyde oturuyor. Babası ve annesi aynı okulda öğretmen. 14 Yaşında bir ablası var. Sonuncusu Suzy Clark. Onun evi diğerlerine göre daha kuzeyda kalıyor. Annesi ve babası ayrı. Suzy annesinin yanında yaşıyor. Annesi bir lokantada, babası ise şehirde bir fabrikada işçi..."
"Peki nasıl ölmüşler?"
"Dün akşam saat akşam 7'de kasabalılar nehir tarafından leş kokusu aldıklarını söylediler.Nehirde bu 3 kızın cesedini bulduk. Kızların kanları çekilmiş ve saçlarının uç kısımları yanmış."
"Hiç ortak noktaları var mı?"
"Hepsinin 5 yaşında birer kız çocuğu olması dışında görünür bir temas noktası bulamadık."
"Tanrım, cesetlerin farklı olması işi o kadar zorlaştırıyor ki!"
"Öncelikle, küçük kızlara yönelmesi özgüvensizliğini gösteriyor olamaz mı? Sonuçta gücü sadece küçük ve savunmasız kişilere yetiyor olabilir. Yetişkin kadınlara taciz etmek işini zorlaştırır diye düşünmüştür ve cinsel dürtülerini gidermek için küçük kızları seçmiştir."
"Sanmıyorum, çünkü kızlarda cinsel ilişki izine rastlanmadı. Dediğim gibi kızların kanları çekilip saçları yakılmıştı. Bu sadist bir katilimiz olduğunu gösterir."
"Peki cesetler nereden bırakıldığını belirleyebildiniz mi?"
"Net bir tahminimiz yok.Katil iz bırakmamaya özen göstermiş nehre kasabadan en yakın evde ise yaşlı bir kadın kendi halinde yaşıyor, onun yaptığını düşünmek zor."
"Kızlar 2 gün önce kaybolmuş demiştin. Nasıl kayboldular acaba?"
"Biri parkta annesi biriyle konuşurken kaybolmuş. Diğeri bahçede oynarken ve sonuncusu ise evde tek başınaymış, annesi geldiğinde onu görememiş."
"Hmm, park gibi kalabalık bir ortamda kızları direk kaçırırsa göze çarpar. Kızları kandırarak kaçırmış olabilir."
"Yani çocuklarla arası iyi ve sıcakkanlı biri. Biraz da umulmadık, göze çarpmayan..."
"Sizce cinayetlere devam eder mi?"
"Kim bilir, belki de kasabadaki kızları göz önünde tutmalıyız."
"Belki de öyle..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal Minds
Mystery / ThrillerCriminal Minds dizisinden esinlenerek yapılan bir kurgu...