Hasat Zamanı:Bölüm 4

203 11 3
                                    

"Hasat Zamanı.Tanrım bunu nasıl da düşünemedim?"dedi Mary, elindeki kalemle beyaz tahtaya doğru ilerlerken.

"Hasat Zamanı. 2007 yılı, Amerikan yapımı korku, gerilim filmi. Filmde konu edilen kadın ailesini yitirince dine sırtını dönerek, din ile ilgili olgu ve olaylara  bilimsel açıklıklar getirmeye çalışıyor. Bu sırada biri bulunduğu köydeki nehrin kana bulandığını söyleyerek yardım istiyor. Köylüler; küçük bir kızın abisini bu nehirde öldürdüğünü iddaa ediyor. Köylüler kızdan kurtulmaya çalışınca kadın kıza yardım etmeye çalışıyor ve kendini bir tarikat çemberinde buluyor."

"Gerçekte böyle bir tarikat söz konusu mu?"

"Evet, aslında kısa bir süreliğine çok az bir kitle üzerinde geçerliliğini sağlamış bir tarikat var ama filmde çok farklı anlatılmış. İnsanlar tarikatın geleneklerine pek sıcak bakmayınca tarikat da söz sahibi olduğu kitleyi de kaybetmiş."

"Peki bunun cinayetle bağlantısı nedir?"

"Güzel soru! Bunun bir de güzel bir cevabı var; tarikatın Tanrı' ya kurban etmek amacıyla çocukları öldürdüğü döneme 'Hasat Zamanı' deniyor."

"Çocuklarında bu amaçla öldürüldüğünü mü söylüyorsun?"

"Neden olmasın?Filmi izledikten sonra tarikat hakkında biraz araştırma yaptım. Bu tarikat; bir vücudu ayakta tutan minerallerin kanda bulunduğunu ve hayat kaynağının kan olduğunu düşünerek ayinler düzenliyormuş. Bedeni ayakta tutan bu maddeyi Tanrı'nın kendilerine verdiğini düşünüp hasat zamanı denilen süre zarfında teşekkür amaçlı küçük kızların kanlarını Tanrı'ya hediye ediyorlarmış."

"Peki neden 5 yaşındaki kız çocukları?"

"Küçük çocukların kanları temizdir, daha kirlenmemişlerdir. Ayrıca kızların erkeklere kıyasla daha saf, daha temiz yürekli ve daha iyi niyetli olduğu düşünülüyormuş.Bu nedenle 5 yaşındaki kız çocukları odak noktalarıymış."

"Saçlarını yakmak ne anlama geliyor?"

"O da işin süsü herhalde..."

"Neden bu döneme hasat zamanı deniyor?"

"Çocukları hasat ettikleri için olabilir.Hem bu zaman dilimi Ağustos ve Eylül aylarına denk geliyor. Çiftçilerin ekinlerini hasat ettiği dönem..."

"Bugün ayın kaçı?"

"12 Ağustos."

"Demek ki kaçırdığı kızlara da zarar verecek."

"Diğerlerine de tabii ki..."

"Garcia; kasbadaki 5 yaşındaki kızlara bakabilir misin?

"Baktım bile, kayıp ve ölüler dahil 13 kişi var haricinde ise 8 oluyor."

"JJ, kağıt nehrin hangi tarafında bulunmuş?"

"Cesetleri bulduğumuz noktanın doğusunda, nehrin ise güneyinde."

"Yani kasaba tarafında değil... Garcia tatlım, nehrin karşı tarafında bir konut var mı?

"Üzgünüm şeker kız ama bu bölgede hiçbir resmi mülkiyet görünmüyor. Hepsi ağaçlık sanırım."

"Hadi ama Garcia! Gerçekten hiçbir şey yok mu?"

"Ahh tatlım, o kadar şirinsin ki senin için tüm ülkeye bakarım."

"Kanıtla o zaman!"

"Hmm; kuş bakışı görünüme bakarsak hepsi orman görünüyor ancak.. İşte buldum! Bir kulübe, ahşap bir kulübe!"

"Nerde olduğunu söylersen süper olacak!"

"Tabii ki! Cesetlerin bulunduğu noktadan 60 derecelik açıyla güneydoğu yönünde ilerleyin, 400 metre sonra mutlaka karşınıza çıkar!"

"Sen harikasın!"

"Senin gibi mi?"


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 16, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Criminal MindsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin