Jak už jsem říkala, nidko nás nenavštevuje jelikož je to gvelmi riskantní.
" Emmo? " zeptala se mě sestra z dola.
" Ano? " odpověděla jsem a stále pozorovala planety.
" Pojď rychle dolů ! " řekla a já už jen slyšela vzdalující se kroky.
Rychle jsem seběhla nejdříve žebříček a pak schody. Ocitla jsem se v kuchyni kde už sestra seděla na židly a sledovala mo kroky.
" Tak co se děje? " zeptala jsem se a posadila se naproti ní." Má nás navštívit jedna paní z planety Kosmopolis54. " řekla.
" Vážně? " zeptala jsem se nevěříčně s vykulenýma očima.
" Musíme to tu dát trochu více do pořádku, jelikož nechci aby si ta paní myslele abůhví co ikdyž tu máme uklizeno! " řekla a vzápětí se zvedla k odchodu. Začala jsem uklízet v kuchyni, pak na chodbě, v pokojích a nakonec na veradně. Sestra mezitím uklízela zahradu. Když jsem měla hotový dům, šla jsem za ní a vzala si na starost sad s hvězdnými jabloněmi a třešněmi.
" Hotovo! " řekly jsme navzájem a zasmály se tomu. Rychle jsem běžela do domu a pak do mého pokoje. Sestra udělal to samé. Musely jsme se povinně převléci do něčeho co nevypadá divně a co dělá dojem. Pak už jsem jen šla do strážní věže a vyhlížela jestly se k nám něco neblíží. Měla jsem an sobě zahradnické monterky které měla i sestra. Holinky a vlasy sepnuté do copu. Kolem naší planety se hemžilo spousta asteroidů a meteoritů. Cesta k nám byla velmi obtížná, proto ji každý odmítal. Taková srážka například s meteoritem by byla opravdu zlá! Náhle jsem uviděla blížící se planetu kterou jsem ještě nikdy neviděla. Zaručeně to byla planeta Kosmopolis54.
" Už je tu! " zakřičela jsem na sestru která byla dole v domě. Pak jsem rychle běžela z domu až na verandu.
ČTEŠ
Z jiné planety
Historia CortaJmenuji se Emma. Jsem z trochu jiné planety než vy, vy kteří právě teď čtete můj příběh. Je mi 1500 let galaktických. U vás je to 15 let. Rodiče jsou mrtví, žiju jen já a sestra. Žijeme na planetě jménem Skica. Ano, podivné, ale mě to tak nepřijde...