5 - Dáma z planety Kosmopolis54

10 2 0
                                    

Stála jsem spolu se sestrou Galantií na cestičce lemovanou zelenou trávou a květinami a čekaly až se tu oběví návštěva. Pomalu se k nám přibližovala planeta a mě čím dál víc bušilo srdce napětím kdo že je ta návštěva. Když se obě planety dotkly navzájem, přestoupila ona záhadná osoba z její planety na tu naší. Jak se k nám přibližovala, mohla jsem vidět její rysy obličeje. Byla to starší žena, asi tak 65 -70 let. Usmívala se. Na sobě měla růžové šaty a klobouček s květinami. Vypadala spíše jako víla než jako obyčejná bytost. Šla jsem směrem k ní. Když jsem byla blíže u ní, uklonila jsem se a představila se. " Dobrý den. Já jsem Emma a Tohle je má sestra Galantie. " řekla jsem a představila i mojí sestru blížící se k nám. " Vítejte na naší planetě Skica. " řekla sestra a také se uklonila. Dáma se pořád usmívala pak se také ulonila. " Děkuji za vřelé uvítání! Já jsem z planety Kosmopolis54, ale to už asi víte, " řekla s úsměvem, " jmenuji se Pandora. " řekla. " Ukážeme vám to tu. " řekla sestra a ukázala směrem k zahradě a domu. Panodra kývla a pak následovala mě a sestru. Trochu jsem zpomalila abych byla vedle Pandory. " A jak to že jste nás navštívila? " zeptala jsem se. " To ti povím až pak. " řekla a stále se usmívala.

Z jiné planetyKde žijí příběhy. Začni objevovat