Herkes kendini koltuğa attı .
♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆Benim yine aklımdan yaramazlık geçiyordu ve kızların kabul edeceğini biliyordum. Hazırlıklar başladı emma ve laura markete gidip cip-cola-çikiolata-çekirdek... alıp geldiler bizde orta sehbayı kaldırıp müziği ve Pijamaları ayarladık, emma ve laura geldi müzik son ses açıldı ve gece başlamıştı biz evde kopuyor ama ev halinden hiç memnun değildi çünkü berbat durumdaydı cips Lee yerde çikolatalar koltukta yastıklar yerde ev berbattı! !!!!
Saat 12:00 evet öğlen kadar uyumuş eee gece çok yorulduk kızlar birbirlerinin kucağına yatmıştı.
Ben yerinden kıpırdadım ama yapamadım çünkü üzerimde emma vardı !!!
En sonunda kalktım ve teker teker kızları uyandırdı evi toplamaya başladık 3 saat sonra ev eski düzgün haline gelmiştir.
Bu gün cumartesiydi o lanet okul yoktu çok şükür o lanet olası pislik çetenin yüzünü görmeyecektik.
Aklımdan yine yaramazlık geçiyordu, akşam olmuştu ve biz hazırdır dışarı çıkıp biraz kopmayı düşünüyorduk.
Büyük bir barın önüne geldik önünde korumalı vardı ama bizi görür görmez kapıyı açtılar nedenini bilmiyorum ama ii oldu.
İçeride loş bir ışık vardı ve bir sürü insan dans ediyordu bazıları da kadehin dibine vuruyordu.
Biz kızlarla bir masaya oturduk ve meyve kokdeyi istedik çünkü içersek eve geri dönemezdik ve halimiz ne olurdu bilmem, bir kaç dakikada kokteylerimiz geldi içmeye başladık çok garip di ama güzeldi.
yarım saat sonra
Birden yanımıza üç tane adam geldi ve bizi başka bir yere götürmek için ısrar ettiler ama biz istemedim en sonunda zorla götürmeye kalkıştılar ama bir anda karşımızda 6 kişi belirdi ve yanımızdakilerle kavga ettiler.
Başım çok dönüyordu bir anda her yer karardı en son jesy ve emma nında bayıldığı nı gördüm.
Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu kızlar birbirinin kucağında yatıyor du ve katie yavaş yavaş uyanma ya başladı diğer kızlarda uyanmış tı biz saf saf etrafa bakıyorduk burası bizim ev değildi biz nerdeyiz! !!Vote
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olmayacak hayaller
ChickLit6 genç kızın ailesini okullarını evlerini acılarını dertlerini arkalarında bırakıp yeni bir sayfa açmak için taşınırlar ama bu sefer onları başka maceralar bekliyor. Merhaba arkadaşlar ,ben bu kitabi neden yazıyorum biliyomusunuz ,tabiki bilmiyorsun...