13 Ormanda kaybolduk!

177 23 3
                                    

                      Sera
tam öpüyor du ki
♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆
Hector beni kolumdan tutup Ormana sürükledi aslında ona teşekkür etmeliyim.
S- ya bırak kolumu canımı acıtıyor
H- Özür dilerim ama seni ona bırakamazdım seni öpücekti o seni öpmek sadece ben öoebilirim.
S- niye !!
H- çünkü .... b ben seni seviyorum ve sen benim sin .
dedi ve beni öptü.
BEN ŞOK BEN İPTAL.
Ben şoka girmiştim ve ona tokatı  geçirdim sonrada ormanın içine doğru ilerledim arkamdan Özür dilerim diye bağırdı ama aldırmadım.
Hava çok karanlıkta ve ben kamp yerini bulamıyorum galiba kayboldum! !!!

                        Jesy
Sera saatlerdir yok gelmedi ve biz onu çok merak ediyoruz.
En sonunda dağıldı Ursula alvin le laura albert le emma rob la katie Jason la hector tek Austin tek bende mecburen alex le hiç alex le olmak istemiyorum ama mecburen sera yı bulmamız lazım.
Biz baya aradık ama bulamadık kamp yerine geri geldik.
hoca- çocuklar şu anlık bişey yapamaz sabahı beklemeniz lazım sabah yine aramaya çıkarız.
hoca cok ciddiyim mecburen kabul ettik tabi biz rahat durmicaktık.
Sonunda herkez çadırlara gitti bizde gizlice cadırdan çıkıp Ormana girdik yanımıza kıyafet yiyecek ve fener aldık sera yı aramaya koyulduk.
          Yarım saat sonra
sera yı bulmuştum ama bu sefer biz kaybolduk sabah olmuştu ve bizim gücümüz kalmamıştı yere yığıldık...

   

Vote

Olmayacak hayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin