Emma
Evet tahmin etmişsiniz dir şuanda müdürün odasında yuz ursula dalında tabi biz de yanındaki kızlara daldım erkeklerde ayırmaya çalışınca onların erkekleri (onların erkekleri ne dir abi ya :) ;) ) araya girdiler bu sefer erkeklerde kavga ettiler tam o sırada da hoca gelince durum bu ama benim anlamadığım şey Ursula , Ursula normalde böyle saçma şeylere yakışmaz ama bu sefer kötü daldı. Yok ya bu kıza bişeyler oluyo!!!Yarım saat sonra
Jesy
Yarım saattir müdürün odasında nutuk dinliyorum sonunda çıkabildik odadan yemin ediyorum azdaha dursaydık kusubilirdim o derece yani...
Ursula
Sonunda okul bitti gerçi bütün gün müdürün odasındaydık orası ayrı meselede neyse ya benim anlamadığım şey altı üstü kafası yarıldı ve bi kaç tane dikiş atıldı bu ne ki benim heryerini kırdığım kızlarda oldu yanı ...
Şuan çetenin evindeyiz herkes kendi kendine tl takılıyo ve nen çok sıkıldım canım şuan çikolata ve ağlamak istiyo belki mutfakta çikolata vardır...
Uzun bir "offfffffff" çektim ve mutfağa ilerledim bütün dolapları Aradım ama "yok yok yok of ya"...
Gidip masaya oturdum biraz sonra yanıma alvin geldi
"Ne yok güzellik ne arıyorun"
Ana galina az önce yoku dıştan söyledim!!
Ben şimdi çikolata arıyorum dersem bunlar anlar o yüzden demiycem
"Hiç bişey aramuyo rum boşver"
Dedim ve salona ilerledim
"Ya of ben kendimi hasta gibi hissediyorum kızlar hadi eve gidelim hem böyle her gece her gece olmuyo hadi kalkın"
Sera-"niye ya ne güzel oturuyoduk"
"İi siz oturun ben gidiyorum size ii akşamlar ii akşamlar alvin yarın okulda görüşürüz"
Dedim ona sarılmadan çıktım biraz bozuldu galiba ama şuan umrumda değil.
Eve girer girmez odama gittim ve kendimi k uykunun kollarına bıraktım...
Sabah alvin
Sabah erken kalktım daha doğrusu uyuyamadım Ursula ya aklım takıldı niye öyle davrandıki dün hiç havasında değildi hadi şimdi gidip moralini düzeltelim...
Üstümüzde değiştirdim arabanın anahtarı nı ve telefon alıp çıktım evin önüne geldiğimde sesler geliyordu
"Ursula hadi canım kalk "
"Ben Bugun gelmiyorum biraz hastayım "
"Ursula ne hastası yaz ayında hem sen ve hasta olmamı beni kandırma hadii aşkım kalk bak geç kalıcaz"
"Ya laura kendimi kötü hissediyorum ben bugun gelmicem"
(Arkadaşlar şu an saat geçeni 3 ü ve ben Yb yazıyorum ne kadar akıllıyım dimi ama hah)
Konuşmaları daha fazla dinlemedi ve içeri girdim evet evin anahtarı bendede var daha doğrusu diğerlerinde de var bizim evin anahtarıda onlarda var.
Eve girdiğimde Maco katie ve jesy kalvalti hazırlıyorlar dı sera salonu topluyodu
"Günaydın kızlar"
"Günaydın"
"Günaydın"
"Günaydın"
"Günaydın"
Hepsine selmlaştıktan sonra direk Ursula nın odasına çıktım laura ve emma ursula yı kaldırmaya çalışıyorlardı
"Kızlar siz çıkın ben halledirim"
"Tm"
Deyip çıktılar bende Ursula nın yanına yattım
"Ne oldu aşkım niye kalkmak istemiyorsun"
"Kendimi kötü hissediyorum alvin bugün okula gelmicem siz gidin ben evde dinlenirim"
"Yanında kalıyammı istersen hastaneye gidelim hah"
"Yok istemiyorum dinlenirsem g d çene hadi siz gidin"
"Tm aşkım sen bilirsin, bişey olursa ara"
"Tm hadi git geç kalıcaksınız"
Ursula niye böyle davranıyo bilmiyorum ama dediği gibi dinlenmesi gerek galiba
Aşağı indiğimde bizimkilerle gelmişti hazırladık hemen çıktık.
ursula
Allahım sonunda gittiler ve şimdi bende planımı uygulayabilirim dolabın gittim kıyafetlerin arasından kocaman bir poşet çıkardım poşetin içinde bir sürü çeşitli çeşitli çikolata vardı bunları dün akşam eve gelirken almıştım poşeti alıp aşağı indim tv den klasik bi müzik açtım ve tl den hesaplarını gezmeye başladım ve bu arada çikolata yiyorum...
3 saat sonra
( Burada müzik açın lütfen-soner Avcı yanlızlıklar-)
Cips ambalajları çikolata kapları kola kutuları heryer berbattı saate baktım üç saat olmuş daha çok var bizimkilerin gelmesine dedim ve çikolatalı ısırıp ağlamaya devam ettim bi anda arkamdan bi ses geldi ilk önce kapı sesi sonra ise alvin oha yakalandım ya bu niye erken geldi.
"Ursula napıyo sun, sen hasta değilmiydin bu ne hal. Oha kaç tane nutella bitirdin ??"
"Bilmem 6-7 tane heralde"
"Ya kızım sen delimi sin nerdeyse şeker konağı na gireceksiniz niye yedin bu kadar ?"
"Ya sana ne niye yediysem yedim , hem sen niye erkenden geldin okula gitsene"
"Seni merak ettiğim için geldim bişey oldu sandım okadar aradım açmadın"
"Ne zaman aradın ya ben hiç bişey duymadım "
"Sesini kapatırsan duymasın tabi hem sen niye ağladım bakım "
Dedi ve yanıma oturdu bide şirinleşti
"Ya bana bebek muamelesi yapma alvin ben bebek değilim ve bunu neden yaptığımı bilmiyorum beni sorgulama şu an tek istediğim çikolata yiyerek hıçkırıklara boğulmak şimdi izin verirsen hıçkırıklara geri dönücem"
"Hayır izin vermiyorum"
"O niyeymiş o "
"Sen niye kendine bunu yapıyorsun tm acı çekiyorsun ama bunu kendine yapmaya hakkın yok çünkü senin canın acısını benimde canım acıyor"
Ona sımsıkı sarıldım ve konuşmaya başladım
"Alvin beni kimse anlamıyor tam buram (kalbini gösterir)
Sol yanım kalbim çok acıyı alvin kimsesizlik çok acıtıyo
Ben bu hayattan bıktım hep tek başıma savaşmaktan bıktım hayat bana duvarda küçük küçük delikler veriyor benim o delikleri büyütüp içinden karşı ovaya geçmem lazım ama tek başıma o oyuğu büyütemiyorum yoruldum dayanamıyorum artık ölmek istiyorum babamın yanına gitmek istiyorum "(yazarın ruh hali)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olmayacak hayaller
Chick-Lit6 genç kızın ailesini okullarını evlerini acılarını dertlerini arkalarında bırakıp yeni bir sayfa açmak için taşınırlar ama bu sefer onları başka maceralar bekliyor. Merhaba arkadaşlar ,ben bu kitabi neden yazıyorum biliyomusunuz ,tabiki bilmiyorsun...