Ursula
Sabah erken uyanmıştim nedenini bilmiyorum ama bu aralar gece çok uyaniyordum ve sabahları gereğinden daha erken kalkiyordum.
Yatağımdan kalktım laura ve emma hala uyuyolardi büyük ihtimalle digerleride uyuyolardi.
benden hemen dolabın önüne geçtim sortumu ve sıfır kollu koşcu atletimi giydim sacimi at kuyrugu yaptım ve sapkami taktım ayakkabilarimida giyip evden çıktım tabi yanıma telefonumu sigarami kulakligimi ve bir miktar para alıp çıktım.
Sahile indigimde çok fazla kişi yoktu olanlardan benim gibi koşu yapmaya gelmişti bende onların arasına katılarak koşmaya başladım.
Yarım saat sonra
Yorulmustum biraz dinlenmek için bir banka oturdum.
Bir anda yanımda bir hareketlenme hissettim sağ tarafa kafamı evirdigimde yanımda ultra yakusuhlu bir sucuk vardı.
Ben coguga mal mal bakarken oda fark etmiş olacakki
"Ahh Özür dilerim"
Dedi ve ayağa kalktı
"Oturabilirmiyim"
Diye bir soru yöneltti bende soktan çıktıktan sonra cevap olarak kafamı salladim oda tekrar yanıma oturdu ilk bir kaç dakika konuşmadık sonra
"Sabah sporu mu" diye bir soru yöneltti.
"Yani kısmen, aslında çok erken uyaniyorum onun için de sabah koşu yapiyorum" diye cevapladım
"Mmmm peki"
"Peki sen pek spor için gelmiş gozukmuyosun" Dedim çünkü üstü de kot pantolon ve sade bir tsort vardı.
"Evet spor için gelmedim evde çok bunaldim biraz hava almak için çıktım"
"Mmm peki "
"Neyse benim gitmem gerekiyor okulum var ve bu arada ben ursula"
"Memnun oldum ben de michel"
"Görüşmek üzere michel "
Dedin ve ayağa kalkıp tekrar eve doğru koşmaya başladım.
Eve geldiğimde kızlar uyanmışti, jesy ve emma kalvalti hazırlıyordu digerleride büyük ihtimalle hazirlaniyolardi, bende hemen odaya gidip duş aldim kiyafermerimi giydim saçlarımı hallettim ve kalvalti ya indim ben indigimde kızlarda yeni oturuyorlardi.
"Günaydın bebeklerimm"
"Günaydın kuzum"
"Günaydın tatlim"
"Günaydın askem
"Günaydın tatlı kuş "
"Günaydın "
"Günaydın canic"
Hepsiyle gunaydinlastiktan sonra kalvalti ya başladık.
Kalvalti faslı bitmişti tam evden çıkarken gotumde bişey titredi töbe la havle vela kuvvet
'Günaydın mutlulugum nerde kaldiniz'
Mesaj alvin dendi
'Günaydın mutlugum şimdi çıkıyoruz evden'
Dedim ve evden çıktık.
Alvinlerin yanına gittik herkes merebalastiktan sonra okul için yola çıktık.Arkadaşlar öncelikle selamlar...
Evet biliyorum çok gecikti ama Teog öğrencisiyim özel okula gidiyorum ki bu yüzden diğer öğrencilerden daha yoğunum o yüzden yb gecikti ama elimdem geldiğince yb yazmaya çalışıyorum bu arada kitabı kısa bi süre için yeni oyuncular geliyor! !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olmayacak hayaller
Chick-Lit6 genç kızın ailesini okullarını evlerini acılarını dertlerini arkalarında bırakıp yeni bir sayfa açmak için taşınırlar ama bu sefer onları başka maceralar bekliyor. Merhaba arkadaşlar ,ben bu kitabi neden yazıyorum biliyomusunuz ,tabiki bilmiyorsun...