39.rész

18 1 0
                                    

Köszönöm mindazoknak, akik továbbra is követnek engem es türelmesek voltak :)))
39.rész
*Kloé*
A boltból hazamenet fulldokoltam a dühtől. Hogy képes Tomi ilyet mondani? Megcsalom a szeme láttára? Miközben ő próbált megerőszakolni? Aztán meg szégyenemben elmentem? Nekem ez túl sok.
Ahogy hazaértem kipakoltam a szatyorból,ettem valamennyit végül úgy döntöttem,hogy lefekszem aludni. Nem voltam fáradt,csak egyszerűen nem akartam ébren maradni.
Legközelebb amikor felkeltem már délután 4 óra volt. Kikecmeregtem az ágyból és a fürdőbe indultam,hogy megmossam az arcom. De a nappaliban átmenet nem csak anyával találtam szemben magam. Hanem 2 másik nem várt személlyel is.
-Ti meg mit kerestek itt?-néztem kérdőn apára és Rolfra.
-Én a horgászboltba indultam. Rolf pedig Flórához. Felajánlottam neki,hogy elviszem. Majd Rolf mondta,hogy valamit a farmon hagytál és el akarja hozni neked. Végülis csak 15 percre vagytok a kórháztól. Mondom miért is ne-magyarázza apa.
-Mit hagytam ott?-néztem Rolf szemébe.
-Ezt-mutatott fel egy kantárt,amin Pirkadat neve állt.
-Gyere velem-intettem a szobám felé. Bementünk. Rolf leült az ágyamra én pedig az ajtón lecsúsztam és lehuppantam a földre. Térdemet felhúztam,és a kezemmel átkulcsoltam.
-Most komolyan ezzel fogsz jönni? Az orrom alá dörgölöd Pirkadatot?
-Csak úgy otthagytad! A balesetet után vissza se mentél. Miért?
-Mert mindenki jött volna,hogy ne! Megint megjelenik a farkas. Megint megsérülök. Vagy meghalok. Gondold végig!
-Félsz?
-Igen-suttogtam.
-Nem kell. A farkas nem bánt. Hidd el nekem-állt fel Rolf az ágyról és leguggolt mellém.
-Honnan tudod?
-Pirkadat és a farkas.....

Ismeretlen lovas- eredetiWhere stories live. Discover now