-Nem kell. Gyere inkább menjünk be-mosolyogtam rá és elkezdtem húzni ki az istállóból. De amikor kiléptünk sokkoló látvány tárult elém. (Mármint nekem sokkoló volt. Mert valószínűleg a valóságban nem olyan súlyos az, amikor 2 ember ölelkezik.) Kloé és a vadász srác ölelték egymást.
-Itt meg mi folyik?-keltem ki magamból.
-Csak ölelkeznek-súgta oda Flóra.
-Nem érted. Inkább menj be-nyomtam egy puszit a fejére. Flóra engedelmeskedett. Én pedig megszólaltam.
-Kloé! Engedd el-utasítottam.
-Azt csinál amit akar-mondta a srác.
-Nem úgy volt,hogy hazamentél?-kérdeztem.
-De igen. Csak itt hagytam a pólómat-mosolygott. Ekkor vettem észre,hogy nincsen rajta fölső. Kloé meztelen testét ölelte.
-És mégis mi a francot műveltek?
-Menet közben megszédültem és elkapott-engedte el Kloé,és felém fordult. Vetett rám egy szigorú pillantást,és elindult a ház fele.
-Hé! Holnap találkozunk-kacsintott rá a srác.
-Te mégis mit képzelsz?Majdnem megölöd,aztán meg találkozgatni akarsz vele? Ajánlok neked valamit. Kerüld el jó messziről Kloét. Vagy különben velem gyűlik meg a bajod.
-Hány éves is vagy? 18? Szerintem neked kéne félni én tőlem. Most pedig elmegyek. De holnap visszajövök. Amúgy mellesleg a nevem Milán-intett,majd felpattant a lovára és elvágtatott.
*Kloé*
-Rá kéne szólnod a pasidra. Nagyon furcsán viselkedik mostanában-szóltam oda Flórának,amikor be értem a házban.
-Miért? Mi történt?
-Ó! Nem mesélte? Ma konkrétan kiverte a kezemből a poharat,majd a hűtőhöz nyomott. Ráadásul erőteljesen titkolózik előttem. Érzem,hogy valamit nem mond el.
-Ha bármit is titkol...annak biztos jó oka van. Szóval ne aggódj.
-Na várj. Te is tudtál arról a bizonyos estéről?-képedtem el.
-Hát....talán egy kicsit.
-Menjetek a francba-ordítottam,majd beszáguldottam a szobámba.
Elegem lett ebből a napból. Fogtam a törölközőmet és a fürdőbe mentem. Megengedtem a vizet,majd levetkőztem és a fürdőkádba ültem. Kiengedtem a hajamat és megmostam.
Fél óra elteltével kiszálltam a vízből,majd a tükör elé álltam és elkezdtem a testemet vizslatni. Megállapítottam,hogy túlságosan vékony vagyok,amikor valaki benyitott az ajtón,és egyenesen rábámult takaratlan testemre.