1

24 1 0
                                    

{ Jason }

Mam, Moeten we dit echt doen ik begon het hier zo leuk te vinden.

' Ja schat je zal het daar ook leuk vinden ik zucht nou ik zal het proberen.

' Ze komen aan en weet je wie daar is me tante yeey Ze behandelt me soms als een 2jarige

' Ze komt naar me toen en knijpt in me wang. ' Mijn jongetje word zo groot. Ze doet een pet op me hoofd .

'Mam lacht ik kijk haar aan . ' ze roept de tante Liz Liz kom nou maar. Opgelucht zucht Jason.

Ze gaan naar de buren . Om zichzelf voor te stellen maar ze doen niet open .Jammer zegt Mama en we lopen weer terug.Wanneer we terugliepen horen we geluid uit de huis. Een raar geluid die ik nooit hoorde het leek op een gil maar ook op iets zwaars dat op de grond viel. Tussendoor mompelt mijn moeder Nou ja zeg, ascosiale mensen.

' Wanneer Jason de vuilins buiten zet komt uit de hek een meisje . Hij staart haar lang aan. Ze zegt hè,Sorry dat we de deur niet open deden me pa wou dat niet. Maar ,ik heet kate. Ik heet Jason zeg ik stotterend. Nou ik ga maar was leuk je te ontmoeten Jason doeg. Doei zeg ik .

'Hij ligt nu op z'n bed en ligt te piekeren. "Waarom zou haar vader de deur niet open doen. Ik wil die vader een keer ontmoeten

De volgende dag ga ik naar school. Wees voorzichtig en maak vrienden zegt me ma.ik heb er zin in want hij ziet kate weer . Hij pakt een Appel en zijn skateboard en gaat naar school. Wanneer hij op school maakt hij een vriend genaamd Newt. Maar hij ziet Kate niet. Wanneer hij thuis aankomt gooit hij het afval weer.

{Kate}

Yes, ik zie Jason aan lopen en ze loopt naar de hek waar een plank lostaat. En loopt de hek door BOE! hij schrikt. Waardoor ik in de lach schiet.

{ Jason }

Shitt, straks denkt ze nog dat ik een softie ben. Ik lach maar mee. Toen vroeg ik haar wanneer ze was bijgekomen. Ik zag je vandaag niet op school. Ze zegt ja,klopt ik heb thuisles. Oww zeg ik daar achter aan. Maar waarom? Omdat me vader vind dat school de duivel is . Ik keek haar raar aan. Ze zegt ja ik weet het maar hè , ik kan er niks aan doen. Ik glimlach.

"Ik moet gaan zegt Kate. Ik vraag nog heel even. Wil je hier elke woensdag en vrijdag komen dan bespreken we alles enzo. Kate knikt ja is goed zie je dan.

Mystery GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu