{ Newt }
Dit begint raarder te worden. Weet ze het zelf dat ze een monster is?
"Weet ik niet zegt Jason stilletjes.
Maar waarom zou ze ons dan niet aanvallen?
'Jij bent een een sukkel. Die vader van haar schrijft boeken die tot leven komen. Hij schrijft horror boeken. Maar ik weet niet waarom hij deze boek heeft gekozen zegt Jason geërgerd.
Dat komen we op een manier achter. Kom naar
Het huis van Kate we gaan het even onderzoeken.{ Jason }
'We komen aan bij het huis. Stilletjes maken we de deur open het maakt een eng geluid. We lopen naar binnen het is een oud huis want je hoort de gekreun van de voetstappen tegen het hout. Waneer we naar binnen lopen gaan we weer via de muizenvallen door naar de deur. Waneer we binnen zijn is er iemand op de tafel.
"Well Hallo.
"Huh het is een fking pop Hoe kan het praten. De hoofd van de pop draait zich om en Newt verstop zich achter mij.
"Een pop? Nou ja wil je bekend staan om het mens dat dood is gegaan door een pop?. Newt wilt vluchten. De hand van de pop slaat omhoog en de deur valt dicht .
"Ik ben William. En geen pop
Wat wil je? vraag ik.
"Nou nou moet ik iets willen dan. Maar je vraagt het lief dus maak Bill dood.
"Wat de vader van Kate. Waarom.
"Ik zat 567 Jaar opgesloten in die verdomde boek. Nu is het zijn beurt.Nee schreeuw ik bijna.
"Zijn leven of die van jou. Jij kiest het.
In de tussen tijd pakt William de sleutel en maakt alle boeken open. En steekt de boeken in Brand zodat er geen weg terug is. RENNEN roept Newt.We rennen naar de kamer van Kate .{Kate}
Ik word wakker en zie 2 bange kuikens. Wat doen jullie hier?!
"D-d-deee p-p p-op is levend. Zegt Newt. Huhh? Wat zeg je. "Wie is die pop die kan praten die uit het boek komt? William? Omg wie heeft hem een pop genoemd vraag ik en ik krijg geen antwoord."