{ Jason }
Het is eindelijk woensdag. Ik zie Kate weer wat zal ik zeggen? Ik kijk nog even in de spiegel en zeg oeh wie is die knapperd daar en dat ben iikk go Jason. Nadat ik eindelijk de badkamer uit ben ga ik snel naar Kate.
Ze komt tevoorschijn. 'Hey zegt ze bijna huilend. Is er iets want, als er iets is moet je wel zeggen. Nee zegt ze huilend. Ik geef haar een knuffel het is oké. Ze zegt Me vader wilt gaan verhuizen omdat hij zegt dat jullie een slechte invloed op me hebben.
'Waarom hij kent me geeneens zegt ik geïrriteerd. Wil je met me mee zegt Kate. Ik knik en volg haar. Is het wel slim om met een vreemde in de bos te gaan lopen. Uiteindelijk komen we bij een lichtgevende reuzerad aan. Jason heeft hoogtevrees." Kom" hoor ik Kate zeggen. Nou, maar .. Voordat ik me zin had afgemaakt trekt Kate me mee op de ladder.
'Ik kijk maar niet naar beneden. Uiteindelijk komen we aan bij de top van de rad. Je kan de lichtjes zien van de stad. Wat mooi zeg ik . Maar ik kijk naar beneden ik begin te zweten ik kan het niet meer. Kate kijkt me aan en zegt wat is er. Met moeite haal ik het eruit. Ik heb hoogtevrees.
{ Kate }
daar hoef je geen zorgen om te maken. Ik ben hier. Ik kijk even in z'n groene ogen en richt me weer op de uitzicht.
{ Jason}
We komen weer thuis aan.en wie zien we daar de vader. Hij schreeuwt tegen Kate.
KATE WAT DENK JE WEL NIET HOEVAAK MOET IK ZEGGEN TEGEN JOU DAT JE NIET MET HEM MAG OMGAAN KOM NU NAAR BINNE NU!
Ik wilde wat ervan zeggen maar Kate hield me tegen en ging naar binnen.
De volgende dag ga ik naar buiten en zie dat de hek waar ze doorheen ging helemaal dichtgetimmerd is. Er rolt een traan over me wang. Dit laat ik niet zo . Ik ga er wat aan doen.