Vytáhl z kapsy klíček a odemkl ji.
„Tahle místnost je určená ke hrám, říkám jí černá místnost." Otevřel dveře a já spatřil něco nevídaného.
....
Byla to taková tmavě červeno černá místnost. V rohu jsem si všiml, že se tam tyčí svícny se svíčkami a kolem toho vše ho byli různé děsuplné pomůcky.
Měl na ně různé vitrínky, a stojany. Uprostřed zadní strany zdi byla větší postel s kovovým čelem.
Byl to celkem děsivý pokoj.
„Seš v pohodě Tý ? Si nějak hodně zamlklý."
„No, já nikdy jsem neviděl tolik věcí po hromadě." Odpověděl jsem tiše. Popravdě mě to celkem děsilo.
„V pohodě, všechno si tu prohlédni a hezky to vstřebej." Řekl a posadil se na lavici u dveří.
Přišel jsem k jedné vitríně a uviděl tam samé anální koliky, ani jsem je nespočítal kolik jich tam bylo. K čemu mu to je, takových věcí. Pokládal jsem si otázky, na které jsem si sám nebyl schopen odpovědět.
Popošel jsem o kousek dál ke stojanům na dudky a biče. Ty mě zaujali asi ze všeho nejvíce. Byli různých délek a barev. Neodolal jsem a musel si na tu krásu sáhnout. Zbytek pomůcek mě už ani nezajímal. Stejně se časem dozvím co tu vše má.
„ Líbí?" Zeptal se překvapivým hlasem.
„Ano moc můj pane"
Přišel ke mně blíže jemně mi prohrábl vlasy a usmál se. Nemusel nic říkat a já klekl na kolena.
„Tak je hodný Kudrnáček."
Rozepl jsem mu zip od kalhot a vyndal jeho polotuhou erekci ven.
Jemně jsem si ji vzal do ruky a začal ji masírovat.
Pote co mu naběhla jsem si ji zasunul do úst a začal jemně kouřit. Po chvíli jsem ho vytáhl a olízl žalud.
Chytil si mě jednou rukou za vlasy a druhou mi vzal jeho erekci z ruky.
„Otevřít." Zavelel
Já poslušně otevřel pusu a zavedl mi ho dovnitř. Pustil si ho a přesunul se i druhou rukou k mým vlasům.
Uchopil si mě pevně a začal s mou hlavou narážet na svůj úd. Sliny mi stékali na tričko a myslel si že mě snad chce zadusit.
Po chvíli ho ze mě vytáhl a zandal si ho zpět do kalhot.
Zvedl mě na nohy, které mě po dlouhém klečení přestali poslouchat.
„Na postel." Poručil.
„Ano, můj pane."
Lehl jsem si na červené povlečení, bylo tak krásně heboučké.
„Otočit na břicho a ruce za záda."
„Ano, můj pane"
Podle rozkazu jsem se přetočil na břicho a dal si ruce za záda.
„Tak je šikovný Kudrnáček."
Slyšel jsem, jak se jeho hlas pohybuje po místnosti sem, tam až jsem uslyšel divné zvuky.
Po chvilce jsem ucítil jak se matrace z houpla a ucítil, jak si bere mou pravou ruku.
Zvedl mi ji nepříjemně nad záda, vložil mi jí do kovových pout a pochvíli to udělal i s levou rukou.
„A teď už se nemůžeš bránit Kudrnáčku." Pošeptal mi do ucha a slezl z matrace.
Uchopil mě za nohy a pošoupl si mě blíže k okraji postele a otočil zpět na záda. Posadil si mě a já sklopil zrak.
Palcem a ukazováčkem mě chytil za bradu a zvedl mi hlavu.
„Dneska je náš první den Tý, nebudu po tobě chtít hned nějaké extra výkony, neboj. Dnes si jen trošku zablbneme, vymyslíme záchranné slovo a já ti po té sdělím další body k pravidlům, Ano?"
„Ano, můj pane."
„Tak je šikovný."
„Stoupnout." Poručil a já hned splnil.
Svlékl mi kalhoty dolů a tričko mi převlékl přes hlavu.
Stál jsem tam obnažený, a strašně se červenal. Nemá to rád, když někdo civí na mé nahé ošklivé tělo.
Tak čtvrtý díl opět předčasně ukončený.
Zachvíli zas přidám další díl nějak jsem se do toho zažrala a píšu a píšu.
Pardon za chybičky.
Bye. Bye
R.
ČTEŠ
My new story ^^
FanfictionObojek, dal mi obojek. Znělo mi v hlavě stále dokola. Byl jsem zahleděný jak je nádherný, mít na krku něco tak krásného, koženého a těsného. „Princezno, mužem"?