Pirmadienis
Prie pat ausies sucypė žadintuvas. Kartais norėčiau jį tiesiog paleisti į siena. Vos išlipau iš lovos ir nutepenau į vonia. Padariusi rytinius reikalus, apsirengiau balta megztuka ir mėlynus džinsus. Pasiemusi kuprine išėjau pro duris ir nuėjau į stotele.
Atvažiavusi į mokykla susitikau Gigi ir mes nuėjome prie spintelės. Pasidėjusi kuprine, ir išsiemusi biologija nuėjome į kabineta. Skambutis nuskambėjo ir atsisėdome į suola. Pamoka praėjo kaip visada nuobodžiai.
Po pamokų.
Atidariusi duris mane pasitiko mamos balsas.
-Nina, išnešk šiukšles!
atsidususi pasiemiau šiukšlių maiša ir išmečiau į konteineri. Visada kai grįžtu ji pasako ne labas, o eik sudeti pagal abecele batus! Padariusi visus darbus atsirakinau telefona ir pastebėjau, kad praleidau žinute nuo kažkokio nežinomo kontakto
Un labas
Me labas, kas tu?
Un nepameni kaip per omegle kalbėjom?
Me iš kur gavai mano numerį!?
Un tiesiog, gavau ir viskas
Šudas! Jis žino mano numerį!
Un tai apsisprendei dėl susitikimo?
Me apsisprendžiau,,,
Un nu?
Me ne!
Un nu kaip nori, bet žinok, kad aš viska apie tave žinau ;)
Aš susijaudinau, mano rankos pradėjo drebėti. Ar jis tikrai apie mane viska žino?
Me gerai, ateisiu jei paliksi mane ramybėje.
Un paliksiu :)
Me prižadi?
Un prižadu :)
Me ir prižadėk, kad nekankinsi.
Un prižadu, prižadu XD
Me kur susitinkam?
Un prie bažnyčios 1 nakties
Me skamba įtartinai xd
Un nebijok xd
Kadangi buvo dar toli iki 1 nakties paskambinau Gigi ir nusprendem susitikti prie parduotuvės. Mama buvo išėjus pas kaimyne, o tėtis darbe, tai galėjom būti pas mane.
//
Prisipirkusios visokiu nesąmoniu įsijungėmė filma ir valgėme.
-koks liūdnas filmas.
Pratarusi Gigi savo galva atreme man ant peties. Apkabinau mergina per petį. Net nespėjau mirktelėti, o jau 12:00 nakties. Gigi buvo pavargusi tai išėjo namo. Norėjau atrodyti įvaizdingiau tai užsidėjau petkelnes ir paprasta sijona su maikute ir odine striuke. Išėjau pro duris. Ėjau link bažnyčios.
Nors jis sake, kad man nieko nedarys, bet aš vistiek bijojau. Sustojau prie bažnyčios ir pasitikslinau laiką. Buvo lygiai 01:00 nakties. Bet aplinkui nieko nebuvo. Pagalvojau gal jis tiesiog mane apgavo. Pasikasiusi galva laukiau toliau.
Dar karta pasitikslinau laiką jau buvo 01:15 nakties. Jau pradėjau eiti link namų, bet staiga privažiavo sidabrine mašina, ir sustojo prie bažnyčios apsisukau ir ėjau link mašinos. Iš jos išlipo gan įvaizdus vyrukas. Juodi plaukai, akis šviesiai rudos, o šypsena balta kaip sniegas.
Priėjusi prie vaikino pratariau.
-labas, ar mes turėjome susitikti 01:00 nakties?
-taip
-tai, tu jau veluoji 15 minučių.
Susiėmusi rankas ties krutine stebėjau jį.
-atleisk mašinaj duju reikėjo.
Aš nusišypsojau vaikinui, jis man atsake tuo pačiu.Maybe vote? :)
YOU ARE READING
Omegle
RandomNina paprasta mergina kuri kaip ir kitos landžioja po internetinius saitus pvz: omegle. Kol nesutinka nepažįstamojo kuris nori susipažinti su ją.