3 chapteris

375 26 0
                                    

Aš nusišypsojau vaikinui, jis man atsake tuo pačiu. Jis pasiemes mane už rankos, suspaudė mano smakra.

-tu tik mano..

Šypsodamasis velniška šypsena, priglaude lūpas prie manūjų. Rankomis bandžiau, atstumti jį, bet man nepavyko. Jo kaire ranka keliavo žemyn. Įkandusi jam į ranka, nusisukau ir bėgau. Girdėjau kaip jis suinkštė. Bėgau kiek galėdama greičiau.

Žinojau, kad jis mane vejasi. Bėgau nelink savo namų, tuomet išduočiau kur gyvenu. Atitrūkusi nuo jo dabėgau iki namų ir uždariau duris. Greitai nubėgau į savo kambarį ir kritau ant lovos. Iš mano akių bėgo baimės ašaros.

Nežinojau ar sakyti mamai ar tėčiui ar Gigi. Susiemusi už galvos, nenustojau galvoti apie tą šiurpu įvyki. Aš labai bijojau. O jei jis žino kur aš gyvenu? O jei jis mane pagrobs? Arba iš viso nužudys? Galvoje mane kankino įvairus klausimai. Aš visa drebėjau.

Nenorėdama galvoti apie tą įvyki užmigau, bet sunkiai. Mano miega vėl sutrugde grežimas apačioje, nuėjusi nebeištvėriau.
-Gal, galima tyliau?! Žmones miega tokiu laiku!
Atsisuke vyrai stebėjo ir nieko nesake. Staiga iš virtuves atėjo mama ir pradėjo mane barti.
-Nina!
-ka?
-jie remontuoja mūsų namus!
-o aš gal miegu.
-jei nepatinka gali išeiti! Piktai atrėžė mama.
-ir išėisiu!
-ir eik!
Nubėgau į viršų ir pradėjau krautis daiktus, staiga suvibravo telefonas.
Lukas: labas, šiandien atvažiuosiu su mama aplankyti jūsų :)
Me: labas, atkleisk Lukai šiandien manes nebus ;(
Lukas: kodėl? ;(
Me: susipykau su mama -_-
Lukas: supratau ;(

Padėjau telefona ant stalo. Truputį buvo liūdna jog nepamatysiu Luko. Pasiemiau daug daiktu, visus pinigus, daug rūbų ir parašiau Gigi.

Me: labas, gal galėsiu pas tave pagyventi?
Gigi: labas, tai aišku galėtum juk viena gyvenu. O kas atsitiko?
Me: su mama susipykau.
Gigi: vistiek kažkada susidraugausit xd
Me: gal..

Apsirengusi išėjau iš namų ir ėjau link Gigi. Pagaliau daėjau iki jos namų. Priėjusi pabeldenau kelis kartus ir netrukus duris atidarė mergina.
-Nina!
-Gigi!
Apsikabinome viena kita ir Gigi įleido mane vidun. Mergina buvo paruošusi filma ir maista. Tik dabar pastebėjau kad šiandien mokykloj nebuvau. Pasižiejome filma ir Gigi nuėjo parodyt mano kambario. Ėjo koridoriu kol pagaliau priėjome kambarį.

- čia bus tavo kambaris.
Aš nusišypsojau ir įėjau į vidu. O Gigi nuėjo į savo kambarį. Kambaryje buvo jauku ir šilta. Lova gražiai paklota. Šalia nedidelis stalas pamokoms ruošti. Buvo nedidelis televizorius. Nenustebau, kad Gigi mėgsta palepinti mane. Ji žino, kad aš neesu labai turtinga. Ji netgi per gimtadienį man Iphone 6s padovanojo.

Gigi iš tiesų yra labai turtinga. Jos tėvas yra milijardierius. Ji turi nuosava mašina, nuosava virtuve, nuosava vonia, nuosava nama. Gigi tėvas laimėjo 3 milijardus žaisdamas teleloto. Tai buvo išties ispūdinga.

Atsiguliau į lova ir prisiminiau Zayn. Šurpuliukai bėgiojo po kūna. Džiaugiausi jog jis neberašinėja man. Bet dar biški bijojau. Įsijungiau televizoriu. Pasižiurėjau tik kokias 5 minutes ir išjungiau. Užmerkiau akis ir užmigau.

Rytas

Atmerkiau akis ir nuėjau į vonia. Grįžusi į kambarį atidariau spinta kur laikiau savo drabužius. Apsirengiau juodus džinsus ir balta megztuka. Nuėjau į apačia ir ir mane pasitiko Gigi su šilta šypsena.
-labas rytas.
-labas.
Atsisėdau šalia Gigi, ji man pastūmė blynus su karštu šokoladu.
-ne, ačiū aš laikaus dietos.
-eik, tu ir taip liekna.
Mergina nusišypsojo ir su pirštu bakstelėjo į pilva.
-aš pati gaminau.
Nenorėjau liūdinti Gigi tad teko valgyt kaloringa patiekalą. Pavalgiusi apsilaižiau pirštus.
-dekoju, už skanius pusryčius.
Gigi nusišypsojo, aš jai atsakiau tuo pačiu. Išėjau į lauka ir ėjau link mašinos. Mes su Gigi kiekvieną rytą važiavome su jos mašina. Įsėdau į mašina ir išvažiavome.

//

Įėjau į klase ir atsisėdau į suola su Gigi. Jau nuskambėjo skambutis ir išsiememe knygas. Atėjo mokytoja.
-labas rytas mokiniai, šiandien turime naujoka.
visi atsisuko į naujoka kuris buvo su kapišonų. Jis nusiemes kapišona prisistatė.
- Aš esu Zayn Malik.
Mano akis išsipute, oda pasišiaušė, pradėjau drebėti. Tai buvo tas pats Zayn. Mokytoja parode jam suola ir jis atsisėdo prie Deivido. Gigi keistai žiūrėjo į mane. Puse pamokos Zayn nužiurinėjo mane. Man buvo nejauku. Norėjau imti ir pabėgti iš čia, bet negalėjau.

Pertrauka

Gigi nuėjo į tualeta. Aš jos laukiau už tualeto duru. Tualetuose labai smirdėjo tai nenorėjau eiti. Stovėjau koridoriui ir laukiau Gigi. Staiga prie manes priėjo Zayn.
-sveika
-ko nori?
-mes nedabaigiam.
-iškrypelis!
Pasiemes už mano smakro pabučiavo į žanda.

Vote! 😊😊

OmegleWhere stories live. Discover now