Penktadienis
Tikrai buvo keista. Ir .kodėl aš nebebijau Zayn? Ankščiau bėgdavau ir slėpdavaus nuo jo. Na, man tai neįdomų. Jis yra tiktais žiurkė. Išgirdus skambutį, atsistojau nuo suolo ir ėjau prie savo spinteles. Išsiemiau striuke ir apsivilkau ją.
Eidama atsitrenkiau į tvirta kūna. Pakėlusi galva pamačiau jog ten Niall. Blondinas ištiese savo tvirta ranka ir pakėle mane.
-ar viskas gerai?
-taip
Nusišypsojau vaikinui, ir jis man atsake tuo pačiu.
-gal galėčiau gauti tavo numerį?
-na, ok
Daviau vaikinui ir numerį ir atsisveikindama, nuėjau link stoteles. Mano mama kaip visada pasakiau, kad grįžiu šeštadienį, o dabar rėkia jog šiandien grįžčiau.Gigi nebuvo mokykloj. Ji išvažiavo į Airija. Atvažiavus autobusui daviau pinigus ir įėjusi, atsisėdau ant kėdės. Visam autobuse buvo pilna girtuoklių. Alhoholio kvapas smirdėjo. Girdėjau kaip vyrai keikiesi.
//
Išlipau iš autobuso. Pagaliau galėjau įkvėpti gryno oro. Nes jei dar važiuočiau 5 min tai manau jau būčiau uždusus. Nuėjau namų link.
Atidariusi duris mane pasitiko mama.
-Nina!
Suspaudusi į blyna pagaliau paleido mane.
-labas mam.
-kaip sekesi?
-gerai.Nutepenau į viršu ir kritau į seniai matyta lova. Staiga mano telefonas suvibravo.
Lukas: labas šiandien atvažiuosiu pas tave. Tikiuosi šįkart būsi. :)
Me: Yeah, būsiu :)
Lukas: gerai, daune susitiksim.
Me: eik tu šikt!
Lukas: xd
Me: kirminas xd
Lukas: xd eik, eik
Užrakinau telefona ir numečiau ant kilimo. Atsisėdau ir galvojau ką veikti. Buvo beprotiškai nuobodu.
Nusileidusi žemyn atsisėdau prie stalo. Mamos nebuvo, ji buvo išėjus pas kaimyne. Atsidariusi šaldytuva pasiemiau jogurta ir pradėjau valgyti. Netrukus visos šviesos išsijungė. Atrodo dingo elektra.
Atsidusau ir pavarčiau akis. Negalėsiu namų darbų padaryti. Na, tai nieko blogo nepadaryt namų darbus, bet jei atsikalbinėsiu mokytoja vistiek man įrašys 2. Su telefonu pasisviečiau laiptus ir nukeliavau į viršų.
Netrukus mano durų skambutis nuskambėjo. Pasišviesdama laiptus nuėjau ir atidariau duris. Prieš mane stovėjo Lukas. Įleidusi į vidų prisėdau prie jo.
-matau pas jus elektra dingo daune.
-kvailys.Vaikinas sumurmėjes po nosimi, atsistojo ir atidare šaldytuva. Išsieme ledu ir atsisėdo šalia manes.
-nori ledu?
-o, negali būti! Tu nebevadini manes daune.
-tai nori ar ne?!
-Ne!Pasiemiau pakelį popkornų. Pasišildžiusi, atsisėdau ant sofos šalia Luko. Lukas mane vadindavo negražiais žodžiais, bet žinau, kad jis tik mane erzina. Ir aš ji visada laikiau kaip didijį brolį.
Staiga mano telefonas suvibravo nuo žinutės.
Un: labas, Nina
Me: kas tu?
Um: hmm.. keista greitai mane pamiršai :p
Me: Zayn -_-
Un: pasiilgau taves ♡
Me: o aš ne.
Padėjau telefona ir toliau valgiau popkornus. Lukas tik žiurėjo į savo telefona ir nekreipe į mane dėmesio.
Pieva kžk.
Vote 🙉👌
BẠN ĐANG ĐỌC
Omegle
Ngẫu nhiênNina paprasta mergina kuri kaip ir kitos landžioja po internetinius saitus pvz: omegle. Kol nesutinka nepažįstamojo kuris nori susipažinti su ją.