Paveikslelyje Nina ir Gigi 😍😍
Ketvirtadienis
Mes su Gigi valgėme pusryčiams salotas. Staiga mano telefonas suvibravo nuo žinutės
.
Mama: labas, atsiprašau, kad rėkiau ant taves, tiesiog nesusivaldžiau. Jei sugebesi atkleisti parašyk arba paskambink, labai jaudinuosi dėl taves. :)Me: gerai, taika. :)
Mama: kur tu esi? :)
Me: dabar gyvenu pas Gigi.
Mama: jau šia savaite turėsi sugrįžti namo.
Me: kk grįšiu šeštadienį dabar turiu eiti į mokykla bye.
Mama: ate
Užrakinau telefona ir baigusi valgyti salotas užsidėjau batus vans ir juoda odine striuke. Išvažiavom Gigi's automobiliu.
Mokykloje
buvo matematika. Sedėjau su Gigi, dešinėje sedėjo Zayn ir Deividas. Zayn pažvelge į mane ir apsilaižė lūpas. Pavarčiau akis ir nekreipiau į jį dėmesio. O Deividas iš popieriaus lankstė mažus lektuvėlius ir po klase.
Pertrauka
Sedėjau aktų salėje, kaip visada pas mus daug renginių. Gigi jame dalyvavo, šoko. Manau ji užims 1 vieta. Ji lankė sportinius šokius.
Prie manes prisedo Zayn. Atsitraukiau nuo jo, bet jis vis prisislinkdavo. Pasiemes mane už rankos išsivede iš salės. Susikibo su manim parankėmis ir vaikščiojo po mokykla, kuri buvo visiškai tuščia.
Nekreipiau į jį dėmesio ir galvojau kaip ištrūkt iš jo. Jei bučiau rėkusi jis būtu man ka nors padares, jei bėgčiau jis mane pagautu.
Čia buvo tokios jo taisyklės. Pasirinkau viena varianta. Kai jis su savo ranka lindo po maikute aš pradėjau rėkti ant visos mokyklos. Aš taip galvojau, bet iš tikrųjų aš vos sušaukiau, kad tik Zayn ir girdėjo.
Jo antakiai susirauke, o veidas persikrypo. Sugėbėjau išsilaisvint iš jo ir pabėgau.
TRUMPA.. ŽINAU
Vote! Xd
YOU ARE READING
Omegle
RandomNina paprasta mergina kuri kaip ir kitos landžioja po internetinius saitus pvz: omegle. Kol nesutinka nepažįstamojo kuris nori susipažinti su ją.