První Kapitola-Vejce

28 1 0
                                    

Byla hluboká noc a na noční obloze zářily hvězdy a měsíc, který byl v úplňku. Vlci vyli na měsíc a jedna krásná dívka ležela v posteli. Dýchala tak ladně. Její krvavé rty zářili ve svitu měsíce. U její postele stál muž, kterému rudě zářili oči a co pozoroval Lynn jak spí. Jak se občas zachvěje a jak její rty něco šeptají. Sklonil se nad její rty a lehce ji chytl pod krkem. Dívčino tělo sebou začalo škubat a jeho ruka sjela po jejím krku až mezi její ňadra. Odtáhl se a zmizel v hluboké noci.
Ráno se dívka probudila a šla na snídani. Vyšla ze svého pokoje stejně jako její sestra Allison a bratr Sam, který svou nejmladší sestru miloval. V kuchyni na své tři děti čekal milující otec.
"Ahoj tati!"
"Ahoj. Lynn?"
"Co?"
"Jsi v pořádku zlato?"
"Jo jsem."
"Dobře."
Nasnídali se a akorát přijel školní autobus. Lynn školní autobusy nesnášela. Přála si mít vlastní auto nebo motorku, ale otec se o ni příliš bál. Jako vždy si sedla vedle dívky jménem Donnie ke které se chovala mile a přátelsky. A Donnie ji to oplácela. Přijeli do školy a Lynn šla vedle Donnie o něčem si povídali. Stýskalo se ji po Lydii, protože ona jediná ji vždy dokázala vyslechnout když slyšela děsivé a divné zvuky, které říkaly její jméno, rodiny a přátel. Vyslechla ji když už si nevěděla rady a teď je pryč. Ani neví jestli se ještě vůbec do rodného města vrátí.

Fallen AngelsKde žijí příběhy. Začni objevovat