Bylo to tu zase, dívka co se líbí jednomu, tak se líbí i druhému. Luke když si usmyslel nějakou dívku vždy ji dostal. Spatřil je a pocítil žárlivost a smutek. Sám nevěděl proč to cítí, když cítí...sám přesně nevěděl co vlastně cítí, ale nemohl z ní pustit oči.
''Co si dáš?"
''Já nevím..nemám hlad.''
''Dobře...2x špagety.''
''Víš jaké porce dávají?"
"Jo vím...jedny jsou pro tebe.''
''Ale...''
''Žádný ale a běž si sednou k přátelům.''
''Děkuju..''
Přišla ke svým přátelům a ti se hned začali vyptávat, ale Lynn nebyla schopná cokoliv říct. Nepřestával ji pozorovat i jak jí špagety co ji cvrnkli do nosu a on se musel usmát. Cítila jeho oči na svém těle. Otočila na někoho kdo ji nepřitahuje a zároveň přitahuje. Usmál se na ni a ona byla v rozpacích. Úsměv vrátila a cítila, že se červená tak raději odvrátila zrak.
''Na koho tak civíš?"
''Co? Na nikoho.''
''Na ni?"
''Ne..''
''Cítil jsem tvoji žárlivost když jsem tam stál s ní.''
''Já nežárlim a víš co? Je mi to u prdele, protože TY musíš mít za každou cenu holku co chci já!"
Sebral se a bez mrknutí oka odešel. Lynn se zvedla a běžela za ním. Jenže on byl nasraný na své dvojče, protože si nedokázal a nechtěl přiznat že se mu líbí Lynn Argentová.
''Jaii počkej!"
''Co?!"
''Promiň jen jsem..''
''Co si chtěla?! Abych si to s tebou rozdal?!"
''Ne! Jen jsem tě chtěla zeptat co se stalo...."
Viděl ji v očích slzy, které se ženou ven. Obrátila se k němu zády a pár slz ji steklo po sněhově bílé pleti. Mrzelo ho co řekl, stoupl si před ní. Jeho svalnatá ruka vzala dívčinu bradu a zvedl si ji, tak aby se mu dívala do očí. Když spatřil její uslzené oči mrzelo ho to ještě víc.
''Nic takového jsem neměl říkat. Jsi milá, hodná, přátelská a krásná holka. Omlouvám se Lynn.''
Setřel ji slzy a políbil na čelo o které si pak opřel svoji hlavu aby se ji mohl dívat do čokoládových očí. Hubené ruce se ji svěsili podél jejího hubeného rozechvělého těla. Jedna ruka zavadila o tu jeho a byl to Jai kdo ji vza za ruku a držel se s ní za ruku na chodbě. Jejich obličeje byli natolik blízko, že dívka cítila jeho horký dech na svých krvavých rtech. Na dívčině tváři byla jeho ruka a palec co hladil její tvář. Byl jen centrmetr od jejich rtů, které pootvírala a čekala na polibek.
ČTEŠ
Fallen Angels
VampirMoc rád, bych vám vyprávěl jeden příběh nad kterým mi dodnes ukápne pár kapek slz. Příběh o silném poutu upírem s člověkem/banshee. Jejich láska byla dosti silná a plná vášně že se zrodilo něco krásného a co se mnozí pokoušeli zničit. Lynn Argentová...