3.část

6 1 0
                                    

Ta dívka co spatřil mu přišla něčím zvláštní, najednou měl nutkání za ni jít a omluvit se za to jak se na ni díval. Najednou jako by mu roztálo srdce a to jen díky pohlédnutí do těch čokoládových očí. Jak mu rychle roztálo, tak také z kamenilo. Měl pocit jako by tam někdo byl. Někdo nezvaný a zapřísáhlí nepřítel. Šel ven do školní zahrady, kde stál se šibalským úsměvem upír, který kdysi byl jeho přítel.
''Co tady děláš?"
''To co ty. Objevuji krásy.''
''Zatím jsem neměl to štěstí.''
''Já jo. Ta malá holka s uhelnatými vlasy.''
''Nevim o kom mluvíš.''
''Nedělej ze sebe kreténa Brighte. Ty víš až moc dobře jakou holku myslím...jde sem, tak co kdybych si s ní trochu pohrál? Co říkáš Jaii?''
Jen stál a díval se na někoho, kdo chce ublížit nevinné dívce a koho nesnášel. Nic k té dívce necítil, ale přesto v něm vyvolal náznak žárlivosti.
''Mlčení je souhlas.''
''Ne!"
Jen se zasmál a zmizel. Jai tam zůstal jentak stát a poslouchal jak té malé roztomilé dívce tlouklo srdce. Schoval se a pozoroval ji jak čichá ke květinám a zalévá je. Jeho srdce opět roztálo. Když na chvíli odvrátil zrak a zase se podíval na dívku, viděl Andyho jak ji chce zlomit vaz. Zakřičel a vyběhl směrem k ní.
''Ne!!!!"
''Ježiši...vyděsil jsi mě a kde ses tady vzal?''
''Omlouvám se ti, to jsem nechtěl.''
''Neodpověděl si....''
''Jai. Jai Bright.''
''Lynn Argentová.''
''Těší mě Lynn.''
Vzal její ruku a políbil ji. Lynn pocítila něco zvláštního.
''Mě taky...Jaii''
''Potřeboval jsem na vzduch.''
''To jsme dva...''
''Rád bych si tě vyslechl, ale musim jít, tak se zatím měj Lynn.''
''Jo..ty taky.''
Oba netušili proč se jim na jednou nechtělo bez toho druhého jít. Lynn si v tu chvíli přišla sama, ale jediné co ji potěšilo bylo když řekl ,,Zatím se měj Lynn.'' přála si ho vidět znovu i když ji byl něčím nepříjemný. Šla o kolo růží a její oči spočinuli na něčím zvláštním. Na něčem co se třpytilo a bylo to lehce modro-fialové a mělo to tvar vejce. Byla tím tak upoutaná, že vejce vzala do obou hubených dlaní a dala jej do své tašky přes rameno. Pociťovala jako by s tím vejcem byla spojená. Nedokázala se od té tašky kde bylo vejce odtrhnout. Nechat ho chvíli osamotě. Věci i tašku si dala do skříňky a šla na oběd. Jai ji celou dobu pozoroval. Každý její pohyb hltal a zaríval se mu do paměti stejně tak jako jeho dvojčeti Lukovi.
''Co si dáme dneska?"
"Burger? Kde je Lynn?"
"Stála hned za mnou...támhle jde."
''Omlouvám se, já...''
''Jsem Luke Bright a ano mám dvojče.''
''Jaie?"
''Jo.''
''Jsem Lynn Argentová.''

Fallen AngelsKde žijí příběhy. Začni objevovat