2.část

9 0 2
                                    

"Lynn, posloucháš mě?"
"Co? Promiň co si říkala?"
"Já už ani nevim. Měly by jsme jít do třídy."
"Jo..o pardon já....Stilesi!"
"Taky tě rád vidím."
Milovala tu partu pro kterou by udělala vše aby byla v pořádku a v bezpečí, jenže asi před 2 lety se parta musela oddělit, ale to se dozvíte v průběhu příběhu. Celý den se necítila ve své kůži. Vše kolem ji lezlo na nervy, každé malé špitnutí pro ni bylo jako když vedle vás udeří blesk. Nervozita ji každou sekundu jejího těla pohlcovala. Její tělo se třáslo jako by bylo -50°C. Potila se a každé pohození vlasů nebo čeho koliv jiného ji trhalo uši a lezlo ji to na nervy. Lydie okamžitě věděla co se s ní děje.
"Lynn poslouchej mě."
"Lydie..."
''Dívej se na mě a poslouchej pouze můj hlas.''
Držela ji za ruce a nepřestávala na ni mluvit, ale dívka se pořád otáčela kolem sebe. Tep a dech se ji natolik zrychlil že ho slyšela i Lydie.
''Notak Lynn soustřeď se na můj hlas. Dívej se na mě.''
Dívčin tep a dech se zrychloval, avšak její oči spatřili někoho koho dopusud na této škole neviděla a díky komu se tep i dech vrátil do normálu. Dívali se na sebe, tak prázdně a chladně.
''Dobrý?"
''Ehm jo...už je to dobrý.''
''Jak si to dokázala?"
''No vi...poslouchala tvůj hlas.''
''Pojď ke mě."
Jeho tvář se ji zaryla hluboko do pamětě. Když spatřil Lynn nebylo to jako v amerických filmech láska na první pohled, spíše by se dalo říci nesnášenlivost na první pohled. Ona je banshee a tu upíři dokáží vycítit a zabít na místě bez mrknutí oka. I když si musel přiznat že je krásná a že její tvář se mu zaryla hluboko do pamětě stejně jako Lynn. Lydie věděla že to nebyla její zásluha, ale toho neznámého a tajemného kluka. Jenže stejně tak jako upíří cítí přítomnost banshee, tak ony cítí přítomnost upírá, ale to ani jeden nepocítili. A aby toho nebylo málo, tak po druhé někdo do Lynn vrazil.
''Moc se omlouvám.''
"Bezva..to je dneska po druhý. Dobrý."
"Vážně se omlouvám...jsem tu nová."
"Jsem Lydie Martinezová a tohle je.."
"Holka co právě odchází. Těšilo mě.."
"Rikky Torreto. "
"Těšilo mě Rikky Torreto."
"Řekla jsem něco špatně?"
"Ne. Jen...jen měla těžký den."

Fallen AngelsKde žijí příběhy. Začni objevovat