Multide kızımız
Onu görünce tüm vücudum gerildi bir anda "abi bu hala unutmamış seni " diyen Murat a ters bir bakış attım "lan varya şu an ağzını dağıtmama hiç bir engel yok ya sen susarsır ya da ben sustururum seni sen seç dedim " Murat tı çekemeyecek kadar sinirliydim bu kız harbi yapışkan çıktı.
Hoca kıza yinemi der gibi baktı çünkü daha öncede sınıfa pat diye girmiş ve aşkım diyerek boynuma atlamış . Bu defa kinden tek farkı yanında nöbeççinin olması hoca konuşmadan nöbeççi konuştu "hocam sınıf defterini alabilirmiyim müdür bey istiyor dedi" hoca sanki transa girmiş gibi duymuyordu tabi haklı adam bu kızı kim görse transa girer bildiğin manyak bu kız defteri alıp çıktı nöbeççi hocanın konuşmasını beklemedenMeral de geçikmeden ve utanmadan " hocam ben Meral gündüz yeni öğrenciniz " hoca bir şey demeden meral geçip arka sıralardan birine oturdu ama beni deliye döndüren göz kırpması olmuştu bir iş yemeğinde tanıştığım bu kız resmen hayatıma kara basan gibi çöktümüştü.
Meral in gelişi üzerine yaklaşık iki haftadır okula gitmiyorum barda kavga çıkartmış olan adamı bir güzel pataklamış ve bardaki işlerimi yoluna sokmuştum Murat ta benimle beraber gitmemişti okula ama bu gün okula gidecektim çünkü okul benim .
Her zaman ki gibi kantinden sınıfa geçiş yaparken yine o kızı gördüm bu defa okuldan çıkıyordu.
Onu unutmuştum Murat ta sormamıştı .ona Milad ın kim olduğunu gösterecektim kısaca özür dilemeyi öğrenecekti.Ekim'in ağzından
Yine annemin zoruyla bu okula geldim ama bu defa kayıt yaptırmıştım.
İlk geldiğim gün bir çoçuğun üstüne çay dökmüş annem yanımıza gelince de çıkmıştım okuldan çünkü annemin başkalarının pisliğini temizlemesini kaldıramamıştım babam iş gezisine diye çıkmıştı evden ama bıraktığı mektupta "sizi incitmelerine izin veremem ben ölmüşüm gibi davranın ve kimseye güvenmeyin beni soran olursa da öldü diyin " demişti bir açıklama bile yapmamıştı yaklaşık iki senedirde ne aradı ne sordu annem sanki bunu bekliyormuş gibi gidip para göz bir adamla evlenmiş babamında öldüğünü yaymıştı etrafa oysaki severek evlenmişlerdi ama şimdi gerçek babam varla yok arasında üvey babam beni evlendirmeyi takmış kafaya kısaca dört dörtlük hayatım gitmiş yerine üç kuruşluk bu hayatım kalmıştı annem ise kalkmış beni bir koleje okumam için getirmiş eskiden de kolejde okuyurdum ama o zaman durumlar farklıydı babam gitmemişti maddi durumumuz iyiydi en önemlisi mutluyduk şimdiyse annemin temizlik elemanı olduğu okulda okuyacaktım tamda nerden nereye dedirtecek durumdaydım yani yine yapa bileceğim bir şey yoktu okumayı seviyordum ve zaten bu okulda okumaya öyle hak kazanmıştım eski okulumda ki başarılı öğrencilerden biriydim ve burda da öyle olacaktı annemi utandırmayacaktım o kocasının evlilik hayallerinide yıkacaktım.Bu gün benim için okulun ilk günü daha forma almamıştım ama onu da halledecektim okula geldiğimde direk müdürün yanına gittim ve sınıfımı öğrendim on ikilerin olduğu kata çıktım ama gördüğüm şeyle kalakaldım iki kız kavgaya tutuşmuş etraftakilerde ayırmak yerine onları izliyordu bu tamamen saçmalıktı nasıl kız diyemeden alıkoyamadım kendimi yine de gördüğüm kişiyle şok oldum Miray resmen kavga ediyordu yok ya durum şu an çok farklıydı diğer kız oturmuş mirayın üstüne onu tokatlıyordu ve diğerleri gibi onları izlemeyecektim çünkü şu an dayak yiyen benim arkadaşımdı tabi ya Miray kaydını Tekin Kolejine aldırmıştı.
"dilini mi ! yuttun demek ki neymiş kavgada seni altıma aldığım gibi basketbolda da kaptanlığı benim alacağım kanıtlanmıştır "Mirayı döven kızın söylediklerini duyduğumda direk önümdekileri geçerek yanlarına gittim ve Miraya sorduğu soru ya ben cevap verdim "sende dilini yutmanın nasıl bir duygu olduğunu tatmak istermisin " dedim kız anında bana döndü "sen kimsin bee" onun bu dediğine kahkaha atarak ve etraftakileri umursamayarak "inanmayacaksı ama velisiyim "dedim kız bu söylediğime sinirlenmiş olmalı ki bi anda Mirayı bırakıp bana saldırdı "kızım sen benim kim olduğumu biliyormusun "diye bağırdı Miray hemen kalkıp yanıma geldi ve "Ekim sakin ol "diye uyardı beni ama bu kıza sinir olmuştum ve geri durmadım "bilmem kimsin sen daha doğrusu hayvanlardan yırtıcı mı yoksa uysal katagorisinden hangisine giriyorsun pek anlamadım " dediğimde daha çok sinirlendi ve "bu kadar meraklıysan gel seni de ringe alalım" dedi bu dediğine kahkaha atarak "ben hayvanların tatlı olanlarını severim ama sende öyle bir şey yakalauamadım " dediğim de etraftan olamalar gelse de aldırış etmeden onun Miraya dediklerini hatırladım basketboldaki kaptanlık demişti bununla biraz daha genişleyen gülümsememle devam ettim "ringden daha iyi bir yer biliyorum ne kadar iyi olduğunu gösyermen için basketbol oynayalım" dedim o da bu dediğim komikmiş gibi "kızım sen beni gerçekten tanımıyorsun bu konuda benimle yarışamayacağını bilmeyecek kadar da aptalsın "nu dediğine aldırmayarak ortaya bir iddia attım" tamam madem bu kadar güveniyorsun kendine sen kazanırsan ben aptallığımı boynuma ben aptalım diye yazan bir kağıt asacağım eğer ki ben kazanırsam sen kapyanlığa yaklaşmayacaksın" dediğim de susanlar yine konuşmaya başladı ve kızın teki benim konuştuğum kıza hitaben" Meral bırakta biraz gülelim"dedi adının meral olduğnu öğrendiğim kız gülerek elini uzattı ve"elimi tuttuğun anda geri dönüşü olmaz ve bütün okul aptallığı öğrenir " dedi ben bu dediğine kahkaha atıp cevap verecekken gördüğüm kişiyle konuşamadı bile ondan özür bile dilememiştim ve şu an gözleriyle öldürüyordu beni resmen gözlerimi ondan alıp Merale elimi uzatacakken kolumdan çekiştirilmem bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİLAD
General Fiction16 yaşında hayatının en yıkıcı gerçeğini öğrenen ve hayatını baştan şekillendirmesine sebep olan bir olay Milad bir hastane odasında amcasının oğlu olduğunu öğrenir sessiz sakin biriyken bu öğrendikleri onu daha sert ve acımasız yapmıştır böyle...