Duar tu

18 2 0
                                    

Ajungem la restaorantul la care Harry ne-a dus si sincera sa fiu imi place fuarte mult.

-Ce parere ai?Ma intreaba si mai ia de mana

-Sincera sa fiu mai impresionat cu tot!

Ajungem in fata restaorantului si imi deschide usa si se da la o parte

-Dupa dumneavuastra frumusete.Intru si imi zambes dulce.Ma ia de mana iar si sincera sa fiu e un sentiment destul de bun.Chiar cred ca Harry s-a schimbat mult

-Aceasta este masa dumneavuastra.A spus un domn elegant care ne-a condus la masa nuastra.Ne asezam si Harry ma intreaba ce as dori sa mananca si ii zic ca ce o sa manance el aia o sa cer si eu.

-Cred ca o sa cer o supa de crap si dupa aceea carne de vita cu cartofi si salata.

-Mi se pare o idee fuarte buna,si eu voi cere acelasi lucru.

Dupa venirea ospatarului Harry spune ceea ce vrem sa mancam si dupa zece minute ni-le duce.Gust supa de crap si are un gust destul de bun.Dupa terminare ultimului fel ne ridicam,Harry plateste si iesim din restaorant.Ma iut la ceas si vad ca e aproape 23:30.

-Chiar ca am stat muuult!Ii spun si se uita zambind la mine.

-Ti-a placut atunci?

-Da,asi sta tot timpul posibil cu tine Harry,credema te iubesc!

-Sincer sa fiu nici nu pot sa explic ceea ce simt pentru tine.Nu am mai simtit pentru mimeni asa ceva.Ma imbratiseaza si ne ducem la masina.Drumul pana la camin a fost tacut,dar eram prea obosita pentru a mai tine o conversatie.Ajungem si intram in parcare.Harry a scos chieile din contact si se uita fix la mine.Nu mai stau pe ganduri si imi dau centura jos,ma duc spre Harry si ma asez in puala lui si el a inceput sa ma sarute asa cun nimeni nu a mai facut-o.Chiar il iubesc si sunt sigura ca si el pe mie.Cobuara cu saruturile pe gatul meu si imi scapa un geamat pentru ca asta ma innebuneste.Incerc sa il indepartez usor de mine pana cund reusesc sa ma dau jos si sa deschid usa masini.El isi da jos centura si se da jos,incuie usa si vine spre mine si ma ia de misloc,imi da un sarut pe frunte si continuam sa mergem.Ajungem in fata porti camerei mele si deschid usor usa si o vad pe Perri si Zayn dormind imbratisati in patul lui Harry.Ma uit ciudat la ei si ma duc spre patul meu.Harry se schimba de haine si nu pot sa nu observ corpul lui bime facut.Imi dau rochita jos dupa mibe si vad cun Harry se aseaza pe patul meu ca sa se holbeze la mine.Ma simt un pic rusinata avand in vedere ca nici un baiat nu prea ma vazut asa.

-Arati prea bine.Se uita uimit la mine.Dau din cap un semn de negatie si cotinui sa caut pijamalele mele pentru ca nu le gasesc.

-Mi-ai vazut pijamalele mele?

-Pentru ce ai mevoie de pijamale cand arati atat de bine?

-Daca aveti de gand sa veo trage-ti decetiva in alt loc pentru ca noi vrem sa dormin.Spune Zayn nervos intorcanduse pe cealalta parte.Ma uit la Harry si incep sa rad.Ma duc spre dulapul lui si ma decid sa iau o bluza larga neagra de-a lui.

-Iti sta mai bine decat mine!Spune pe un ton gelos si ma duc spre el ca sa il sarut.Ma intind pe pat sibtrag patura peste mine si Harry se aseaza langa mine.

-Maine este sambata deci von merge la cumparaturi.Dau din cap in semn de aprobare si ii spun nuapte buna el facand acelasi lucru.Ma ghemui inte bratele lui si adorm pe loc fiind fuarte obosita.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 08, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Turn your face!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum