Un nou inceput

99 6 4
                                    

-Credema.Nu mai e atat de rau!In plus vreau sa fiu fericita...dupa ce mi-a facut Niall!spun si imi aduc aminte de el.Urcam din nou la mine ca sa fac curat.Nu il gasesc pe Harry.Ma intreb ce face atunci cand nu e aici dupa cursuri...

-Ok.Si inca o data imi pare rau!Se intristeaza si ma ia in brate.Usa se deschide si il vad pe Harry.Parca simt o fericire can il vad acum.

-Hei ce faceti?ne intreaba si ne zambeste cald.

-Pai eu vroiam sa imi aranjej lucrurile prin camera si Perrie vroia sa plece!spun si ma uit cand la Perrie cand la Harry.Vad cum Perrie se incrunta dar parca acum nu imi pasa.Perrie se indreapta spre usa zambindu-ne fals.

-Pa...distractie placuta!murmura trantind usa.

-Ti-a fost dor de mine?ma intreaba zambind si apropiindi-se de mine.

-Sigur...ca da!nu imi vine sa cred ce am spus.Se apropie mai tare de mine si cred ca am sa explodez.

-Si mie.Nikki eu chiar te iubesc.bine deci incep sa rosesc.

-Si eu.Cu siguranta.

-Ai planuri diseara?

-Nu,de ce?

-Vrei sa iesim sa luam cina?

-Normal.spun si dupa Harry isi preseaza buzele de ale mele.Senzatia e minunata mai ales atunci cand Harry patrunde in gura mea.Limbile noastre se maseaza usor.Se simte atat de bine...El ma lipeste usor de perete.Coboara cu saruturile pe gatul meu si ma musca usor.Un geamat imi scapa printre buze si il aud chicotind.Din pacate suntem intrerupti de o bataie in usa.Persoana care a batut nici nu a asteptat sa raspundem si a intrat.Am deschis ochi si l-am vazut pe Harry intorcandu-se.Zayn a intrat in camera si se uita la noi cu o fata pe jumatate mirata jumatate ingrijorata.

-C-ce s-a intamplat?Adica....ce am pierdut?

-Nimic.Si de ce ai intrat aici fara sa iti zica cineva ceva?Harry e foarte nervos acum pe Zayn.

-Ok.Imi cer scuze.Si ba da am pierdut ceva...Adica cumva voi doi v-ati facut de cap?

-Ce?Nu.In nici un caz!neg.Acesta e adevarul.Nici mie nu imi vine sa cred ca eu si cu Harry ne faceam de cap!

-Iesi afara!spune Harry in timp ce il impingea pe Zayn afara.

-Imi pare rau pentru el.murmura Harry.

-Nu e nimic.Il stiu pe Zayn.spun si vine si ma ia in brate.

------------------------------------

-Ar cam trebui sa incepi sa te imbraci...

-Ok.Cam cu ce ai vrea sa ma imbrac?

-Pai tie iti sta bine in ori ce ai purta...

-Mersi.spun in timp ce ma indrept spre dulapul meu.Uare cum ar trebui sa facem ca sa ne schimbam?

-Cum vom face ca sa ne schimschimbam?

-Pai mai intai ma schimb eu si dupa aceea daca vrei am sa ma intorc.

-Bine...

-Pai ok.A spus si si-a tras tricoul peste cap.Corpul lui e atat de...bine lucrat!Pana acum nu l-am mai vazut pe Harry asa.Tatuajele acelea sunt frumoase.Sunt multe,dar frumoase!

-Nikki.Ce faci?Il aud pe Harry strigandu-ma,fluturandu-mi mana in fata mea si scotandu-ma din transa.

-A da.Pai arati bine!

-Multumesc.M-am chinuit!scune mandru de ce a iesit.

-Te intorci,te rog!

-A,sigur.se intoarce si isi pune mainile la ochi.Ma duc repede spre patul meu si imi iau rochia neagra,putin mulata.Ma imbrac cat se poate de repede si ii spun lui Harry ca am terminat si ca poate sa se intoarca.

-Uau!Arati....minunat!

-Pai esti un dulce Harry!Ii spun si ma duc sa ma incalt cu pantofii mei negri.Tocurile sunt cam marisoare si de aceea imi iau o pereche de balerini in geanta.Imi iau gentuta cu machije si trasez o linie de tus si dau cu putin de albastru.

-Sunt gata!

-In sfarsit!spune si zambeste.Iesim din camera si incui usa.

Iesim in parcare si ne indreptam spre o masina alba care e foarte frumoasa.

-Uau.Ce frumoasa e!

-Stiu.A costat mult...

-Cat?

-Cam 2.000.000 de lire.Stiu ca pare foarte mult dar mare parte a platit tata.ne urcam in masina si il intreb pe Harry unde mergem.El spune ca e surpriza si ca stie unde ma duce.

Turn your face!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum