-Cum adică a mea și a ta?Nu se poate să stau cu un baiat in camera.Nu se poate sa stau cu tine, Harry in camera.Am spus si o lacrima a aparut pe fata mea.
-Chiar atat de rău sunt?Harry a spus şi se incrunta venind spre mine,luandu-ma in brate sa ma linisteasca.
-Te-am intrebat ceva Niki.Spune si ma arunca pe pat.S-a asezat pe marginea patului meu.Tu ma urasti,asa e?
-Oarecum Harry,dupa ce mi-ai facut acum 3 ani.Nu mai pot sa am incredere in tine!Am tipat si ma simteam mai usurata.
-Nu mai tipa.Nu ti-a intrat in cap ce ti-am zis?Ca daca cineva afla tu sau Niall patiti ceva rau?A spus si a plecat din incapere.Dupa ce a pleca m-am dus in baie care era draguta,nici mare nici mica,m-am spalat pe ohi .As vrea sa ma duc la Perrie .Perrie e o fata frumoasa, cu par blond,ochi albastri mari ,mai scunda decat mine si cu un stil de a se inbraca de intoarcr toate privirile.Imi scot telefonul mobil sa o sun si sa o intreb la ce camera sta.
-Hei Pezz.Ce faci?
-Imi aranjez lucrurile,tu?
-Pot să vin la tine.Trebuie să vorbim.Spun in soapta.
-Sigur,ba chiar as vrea sa vi sa ma ajuti sa imi aranjej lucrurile.Numarul camerei este 206,etajul 3.
-Perfect,esti la aceeași etaj cu mine.Am spus si am inchis.Am coborat si am batut la usa.
-Deci de la tine se auzeau tipetele alea?A spus confuza.Cine e colega ta de camera?
-Harry,ne-am certat rau.am spus si o lacrima a inceput sa se prelinga pe obrazul meu.
-Mamă.Saracuta de tine.
-Si iar m-a amenintat ca daca afla cineva,mie sau lui Niall o sa ni-se intample ceca rau.Doar Perrie stia ce mi-a facut Harry in urma cu 3ani.
Eu si cu Perrie obisnuim sa avem incredere una in alta.Deci ei i-am zis ca Harry m-a ma agresat.Asa cum stiu ca ea si cu Zayn sunt intr-o relatie de luna trecuta,ea credea ca Liam era foarte dragut
.Acestea sunt doar cateva secrete pe care eu si Perrie ni le-am spus pentru ca avem incredere una in cealalta.
-Imi este frica Perrie.Spun in timp ce o ajutam sa isi aranjeze lucrurile.
-Incearca sa uiti si grabestete pentru ca mai sunt aproximativ 3 ore pana cand trebuie sa mergem la clasa.A spus si a scos ultimile haine din geamantan.Dupa am urcat la mine sa aranjam si lucrurile mele.
-Si cine e colega ta de camera?
-Pai da e colega si o chiama Jessica Parker. E o fata de treaba.am terminat de aranjat si lucrurile mele . Perrie a coborat la easa isi faca un dus si sa se pregateasca.Asa am facut si eu.
--------------------------------------------------------
-Ce faci?Spune Harry intrand vijelios in camera.
-Fac ce ai sa faci si tu.Imi pregatesc geanta pentru scoala .S-au vrei sa lipsesti din prima zi de facultate?I-am zis eu lui Harry.
-De ce imi poriti tu de grija?Si cine esti tu sa imi zici ce sa fac.Zice pe un ton aspru.
♥♥♥
CITEȘTI
Turn your face!
Fiksi PenggemarCe se întâmplă când Niki îl prinde pe iubitul ei Niall în pat cu o altă fată de la facultate?Își va gasi ea liniștea in brațele lui Harry sau și el o dezamăgește din nou?