Trezită de razele soarelui,care treceau prin perdea,m -am ridicat,m-am dus la baie şi am coborât la parterul casei,unde era
mătuşa mea.Se uita la TV şi işi bea cafeaua de dimineață.
- Bună dimineaţa"soare"!Ce mănânci?A spus mătuşa zâmbind parcă știind ce o să spun.
- Bună dimineaţa şi ţie tuşică.Păi...aş vrea nişte suc de portocale și o felie de pâine prăjită.
-Ţi-am luat-o înainte.chicoti mătuşa.
-Mulţumesc.Ştii că te iubesc.am început şi eu să râd.
-Şi eu te iubesc.adăugă mătuşa.
După ce am băut sucul de portocale am urcat la mine in cameră.Am scos rochiţa pe care am pregătit-o de aseară.Era din saten~lila pe dedesupt iar pe desupra dantelă albă.M-am încălţat cu o pereche de balerini care se asortau cu rochia.Rochia imi ajungea pana la genunchi.Apoi m-am dus în baie să-mi fac machiajul zilnic ce constă în rimel si tuş.La oglindă am zărit fotografia cu mine şi cu mama dintr-o vacanţă la mare.Era atât de frumos când era toată familia.Nu ştiu ce a fost în mintea acelei persoanei pe care obişnuiam să îi zic tată cand,cu atăta cruzime,a ucis cea mai importantă persoana din viaţa mea,mama!Oh îmi este atât de dor de ea!
-Niki!aud vocea mătuşii mele scoţându-mă din transă.Doar nu să întârzii!Autocarul pleacă de aici într-o oră.
-Bine tuşica.am spus și am ieșit din baie,luând jacheta albă pentru că afară era racoare ,fiindcă era luna Septembrie,am luat şi cele doua bagaje mari și grele.Am coborât la parter și am îmbratisat-o pe mătuşa.
-Pa tuşică.am spus și mă îndreptam spre usa casei sa plec.
-Pa Niki.Să ai grijă de tine.
-Da tuşică aşa să faci şi tu.
-Promite-mi că mă vei suna în fiecare zi ,da?
-Da îţi promit...
-Paaa....
-Paa....
M-am întâlnit cu prietenii mei să mergem la gară :Perrie,Jessica,Leigh-Ann,Liam,Harry,Louis,Zayn şi prietenul meu Niall.Sunten împreună de 2 ani
şi toate merg bine . Toți ne cunoaștem din clasa-1.Toți ne înțelegem atât de bine....
-Ce faci frumoas-o?Mi-a fost dor de tine,ție?Niall a spus și am sărit în brațele lui.
-Normal că da.am spus și i-am lăsat un sărut pe obraz raspunzându-mi la sărut.Niall e atât de dulce...
-Și cum a fost în vacanța ta la mare dulceață?Harry spune și vad ura din ohii lui Niall când Harry mi-a zis dulceață.M-am uitat pe furiș la Harry,se uita la mine ciudat, m-a speriat și nu l-am băgat în seamă.Nu că nu mi-ar place de Harry dar ca un vechi prieten.
-----------------------------------------------
Am ajuns la cămin după 5. Părea un loc liniștit si frumos.
-Ne întâlnim după ore,bine?Niall a spus și eu am dat din cap aprobănd.
M.am dus în hol la recepție și am luat cheile de la camera mea.Abia aștept să văd cine e colega mea de cameră.Numărul camerei este 201 deci e la etajul 4.Gasesc în sfârșit liftul pentru ca mi-ar fi fost greu sa urc doua bagaje mari și grele pe scări.Am ajuns în fața ușii.Am intrat încet ca să nu o deranjej pe colega mea de cameră.
-Ce faci dulceață?Harry a spus râzând. Nu,nu se poate să fie Harry colegul meu de cameră.
-Ce faci tu aici?îl întreb.
-Aici e camera mea,adică a mea si a ta.
♥♥♥
Hei,sper că v-a plăcut acest capitol.Stiu că nu e prea frumos sau cine știe ce pentru ca e prima mea carte. Încerc sa pun next de două ori pe săptămână.
♥♥♥
CITEȘTI
Turn your face!
FanficCe se întâmplă când Niki îl prinde pe iubitul ei Niall în pat cu o altă fată de la facultate?Își va gasi ea liniștea in brațele lui Harry sau și el o dezamăgește din nou?