V minulém díle jste četli:
,,A co? Praštíš mě? Tak jako si to dělal na střední? Tak jako si mě vždycky zkopal a pak ses zarohem smál mojí bolesti? Tak jako předtím, když jsem byla malá nevinná holka, která chtěla jen kamarády? Hm? Tak jako předtím mi chceš znechutit život? Tak jako předtím mi chceš navykládat pohádky, že mě miluješ? Nevěřím ti! A ty nevěříš mě. Je jen jedno řešení" ke konci už stišila hlas.
Věřte nebo nevěřte, ale já jsem ji nechtěl uhodit. Takovou chybu bych už neudělal.
,,Jaké je to řešení?" zeptal jsem se a koukl na její oči. ,,Budeš muset podstoupit test otcovství"
***
,,Proč? Aby mi potvrdil že mám pravdu? Hm?"
Ruce si založila na hrudi a koukla se na mě z pod řas.
,,Teď se uklidni a řekni mi kdo ti takovou lež řekl?"
,,Christian" zamračil jsem se.
Lucy
,,Christian" řekl a jeho obočí se takřka spojilo.
Ne, on ne, to by neudělal. Ale co když jo? Co když mě celou dobu využívá? Mírně jsem zatřepala hlavou, abych zahnala zlé myšlenky.
,,Aha, ale proč by ti říkal něco, co není pravda? Od té doby jsem s nikým nespala, pokud nepočítám Christiana" sklopila jsem pohled a rukama si přejela po pažích. Slyšela jsem zalapání po dechu.
,,C-co to jako vážně?" zvedla jsem pohled k němu a koukala mu do očí.
,,Ano" pousmála jsem se. ,,Musíš jít s Dylanem? Já jen.. Prostě jsem chtěla zavolat Christianovi ať přijde a aby jsme to vyřešili"
,,Čekej chvíli"
Justin
,,Dylane?" zatřepal jsem s ním. Spal. Jakmile jsem zabouchl dveře od Lucy tak jsem šel dolů. Našel jsem ho v obýváku na gauči. Spal v takové divné poloze. Nohy měl přehozené přes opěrátko, a hlava mu visela z gauče. Vypadal jako netopýr (PA: doufám že chápete:)
,,Dylane kurvy jsou tu!" zaječel jsem. ,,Co co kde?" začal vyšilovat hned jak vstanul ze země.
,,Nikde vole, hej nechceš jít až večer? Teď tam nikdo nebude, však víš. Žádné buchty. Večer je to nejlepší v Staru" řekl jsem.
,,Jo, tak já zavolám mamce že se k ní stavím ať tu nejezdí, půjdeš taky?"
,,Ne sorry, musím si něco vyřešit s Christianem a Lucy" odpověděl jsem.
,,Dobře ale žádné prasárny!" vztyčil ukazováček.
,,Idiote" zasmál jsem se a bouchl ho pěstí do ramene.
***
Lucy
,,Ano přijď prosím" poklepala jsem prsty do stehna.
,,Dobře tak za deset minut jsem tam, pá zlato" řekl a zavěsil.
S povzdechem jsem spadla zpátky do polštářů. Teď se to všechno kupí. Vytočila jsem další číslo a přiložila si mobil k uchu.
,,Dobrý den, u telefonu doktorka Mc'Canová mohu vám nějak pomoci?" příjemný ženský hlas se ozval na druhé straně sluchátka.
,,Ano chtěla bych se objednat na test otcovství, přišel by můj bývalý partner se kterým si myslím že jsem těhotná" protřela jsem si čelo. Jestli budou chtít ať vezmu i Katt, tak to se zblázním. Nenávidí jehly.
,,Ehm ano, šlo by to tak za hodinku a půl. Mám ještě jednu otázku, jste teprve těhotná, nebo máte novorozence nebo je mu kolik?" ,,Je jí 6" usmála jsem se, když jsem si vzpomněla na její narozeniny.
Flashback.
Konečně vyšla. Byla nádherná, růžové šatičky jí lemovali postavu, a na hlavičce měla věneček z růži který jsem měla na sobě když jsem byla na střední.
,,Čí to asi je no?" zasmála jsem se a ukázala na její věneček. Jenom se nevinně usmála.
End of Flashback
,,Paní posloucháte mě?" z rozjímání mě vyrušil už né tak moc milý hlas.
,,Ehm promiňte, Jen jsem se zamyslela" řekla jsem a přešla ke stolku kde jsem měla papíry a prupisku. ,,Když je jí 6, tak to už se může odebírat vzoreček krve, takže přijďte v 14:00 k nám na ambulanci-" začala mi diktovat adresu, jméno sestřičky která mě zavede za ní, kolik peněz si mám vzít sebou a tak.Vytípla jsem to a akorát zazvonil dole zvonek. Seběhla jsem dolů, otevřela dveře za kterými stál s růži. Momentálně jsem byla naštvaná. Byla jsem naštvaná jak si opovažuje říkat že jsem jí, že jsem mého malého drobečka naprcala s kdejakým chlapem. Ale konec-konců, tu růži nevyhodím, Jen proto, že růže miluji nejvíc ze všech květin. ,,Pojď dál" pustila jsem ho.
,,Tak proč si mi volala?" zeptal se a dodal ,,Co tam dělá on?" poukázal na Justina sedícího na gauči s plechovkou piva. S mou plechovkou piva, kterou ukradl z MÉ ledničky.
,,Pojď zamnou" mávla jsem rukou a sama se rozešla ke gauči. Usadili jsme se a já přemýšlela jak začít.
,,Takže... Chtěla bych vyřešit to co se stalo v nemocnici" přejela jsem ty dvě osoby pohledem a pokračovala. ,,Christiane, slyšela jsem, že si řekl tady Justinovi že to dítě je od nějakého chlapa, tak bych chtěla slyšet od každého verzi toho co jste si řekli".
,,No já jsem se šel umýt a pak tam zamnou přišel on. Začal mi tam říkat ať dám ruce od tebe pryč, že si jeho. Pak mi říkal že to dítě je s nějakým chlapem se kterým si spala a že jakmile zjistil že si těhotná, opustil tě" tak tohle, tohle co mi řekl Justin mě dostalo.
,,Je to pravda?" svůj pohled sem utnula na Christianovi. ,,Ale lásko to víš že není. Já jsem šel na záchod protože jsem potřeboval na malou a on si tam umýval obličej. No a pak řekl že už se s tebou nemám stýkat, že nejsem pro tebe dost dobrý a že budeš jen a jen jeho. A ohledně Katt, vůbec jsem neřekl že je od nějakého chlapa. Řekl jsem že nevím s kým jí máš, že si se mi o tom nezmiňovala. Přece nebudeš věřit mu, já jsem tvůj přítel to mě by si měla věřit" gestikuloval rukama.
,,Dobře. Každý jste mi něco řekl, ale já nevím komu věřit. Je to názor proti názoru a proto jsem nás objednala na testy. Zamozřejmě jen mě, Justina a Katt. Potom se uvidí kdo z vás měl pravdu" pronesla jsem a prohrábla si vlasy.
,,Ne! Nepůjdeš tam! To nepřipadá v úvahu!" najednou vykřikl Chriss.
,,Proč ne?" vůbec jsem ho nechápala. Proč bych nemohla jít na ty testy?
,,Prostě tam nepůjdeš!" vykřikl a vstal. Z jeho prudkého odrazu převrhl křeslo.
Nebudu vám lhát, opravdu jsem se ho bála.
🐽🐽🐽🐽🐽🐽🐽🐽🐽🐽🐽🐽🐽
Ahoj prasátka <3
Tak jsem tu zpátky! A s novou kapitolou ❤ doufám že se vám bude líbit a hodíte mi nějaký komentář :) U předešlé kapitoly bylo skoro 100 votes. Ani nevíte jakou mám radost! Jste úžasní ❤ tento díl bych chtěla věnovat 31Denny01 děkuji za všechno ❤Vaše Peemii/Piggydoll❤