42. Žárlíš!

4.9K 290 13
                                    

,,C-Co to děláme?" zakoktala jsem potom co jsem se od něj odtrhla.

,,Nic, jen ti tím děkuji za to co si mi dala, je to úžasné" znovu se mi přisál na rty a pomalu s nimi pohyboval. Nikdy se toho nenabažím.

,,Vždyť je to maličkost" usmála jsem a stáhla ho k sobě do postele. Zase po těch letech ležel s ním v posteli.

,,vždyť to jsou Rolexky a naše fotka v rámečku z maturiťáku" řekl a zvedl z krabice naší fotku.

,,Dívej" zasmál se tomu jak jsme měli úplně jiné rysy, přesto pořád stejné. ,,Byli jsme divní" přiťakala jsem.

,,Ne, spíš zamilovaní" pohled přesunul do mých očích.

,,Pořád jsem" šeptla jsem a sklonila hlavu doufajíc že mě neslyšel. Ne to vážně ne, neměla jsem to říkat. Co když mě slyšel?

,,Co-Co jsi to řekla?" zakoktal se.

Nic. Mlčela jsem. Bylo mi trapně. Vůbec jsem to neměla říkat. Akorát se na mě vysere. I když bych to měla být já kdo se na něj vykašle, když mi nevěřil ale zase mě zachránil. Ucítila jsem jeho prsty na bradě a nadzvedl mi jí. Zavřela jsem oči a těžce dýchala.

,,Otevři ty oči" jeho dech jsem cítila na tváři. Otevřela jsem oči a pohledla do jeho čokoládových očí.

,,Taky tě miluji" pohladil mě po tváři a jemně mě políbil. Co to znamená? Jsme spolu?

,,Ano jsme spolu" uchechtl se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ano jsme spolu" uchechtl se. Jak mohl vědět nad čím přemýšlím?

,,Uhm dobře" zčervenala jsem.

,,Kdy tě pustí domů?" vyhrnul mi nemocniční košilku nahoru a jemně mě hladil po břichu.

,,Z-Za týden" šeptla jsem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Z-Za týden" šeptla jsem.

,,Jakto?" rukou jel čím dál více nahoru a přitom se tvářil jako největší andílek.

,,Musím tu být na pozorování a dej tu ruku pryč" zamračila jsem se a bouchla ho po šmátralce.

,,Aha a co kdyby jsi podepsala revers? Něco ti řeknu, ty máš na ty nemocnice fakt štěstí" zasmál se.

,,Nechci, pěkně tu zůstanu" výplázla jsem na něj jazyk. Dotčeně se chytl za srdce a pravil ,,To vážně? Takže nechceš jít ke mě na chatu na týdenní dovolenou a uzdravení se?" zeptal se a vtiskl mi malou pusu pod ucho. Jak já ho nesnáším.

Zmáčkla jsem čudlík a do dvouinut přiběhla sestra. ,,Ano?" rychle si upravovala vlasy a sukni. Byla velice "nenápadná" s tím že určitě spala s nějakým doktorem. Myslela si ze když si uhladí šaty a vlasy, nahradí to její rozmazanou rtěnku okolo pusy? Vážně hloupá sestra.

,,Chci podepsat revers" řekla jsem podložila si hlavu rukou.

,,Dobře, zavolám doktora" rychle tu větu vyplivla a utíkala mě do neznáma.

,,Tak ta byla jasná" zachechtal se za mnou Justin.

Zamračila jsem se a otočila hlavu jeho směrem. ,,Jak to myslíš?"

,,Nó tak šlo vidět že právě přerušila svůj vášnivý sex. A neříkám že byla škaredá. Byla uhm sexy?" znělo to spíš jako otázka. Hned potom co mi došel význam věty jsem se urazila a otočila se k němu zády.

Přemýšlela jsem jak mu to vrátit, a když do dveří vstoupil ten sexy doktůrek nemohla jsem čekat déle.

,,Pry chcete podepsat revers je to tak?" upravil si složku s pérem.

,,Ano" přikývla jsem a sedla si.

,,Tak to tady podepište" podal mi kus papíru kde jsem se musela podepsat. Skousla jsem si ret a podívala se na něj z pod řas ,,péro mi nedáte?"

Slyšela jsem zrychlený dech od obou. Justin asi proto že byl naštvaný a on? Řekněme si že měl dole stojáka.

,,A chtěla by jste?" flirtovně na mě mrkl. Přikývla jsem.

Podal mi černou propisku a já se podepsala.

,,Kdyby jste někam chtěla zajít tak tady máte vizitku" dal jí na stolek a s posledním pohledem na mé odhalené stehna odešel.

,,Nechtěla" celý ufuněný Justin se přes mě ohl a vzal vizitku ze stolku kterou roztrhal.

Stáhl mě dolů takže jsem teď ležela pod ním. Zakřičela jsem protože kdo by čekal že vás někdo stáhne dolů?

,,Jak péro mi nedáte? Vždyť si s ním flirtovala" zavrčel mi do obličeje a já ho se smíchem pohladila po tváři.

,,Žárlíš" culila jsem se na něj. ,,Nežárlím!" zamračil se ještě více.

,,Žárlíš! žárlíš! žárlíš!-" rychle mě přerušil než bych pokračovala.

,,Nó tak žárlím a co?! Si moje" zklonil se nademnou a věnoval mi lehký polibek.

,,Nó tak žárlím a co?! Si moje" zklonil se nademnou a věnoval mi lehký polibek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tohle, tohle vše mi chybělo celých 5 let a já si to nedokázala přiznat.

Bad Boy II -DOKONČENO Kde žijí příběhy. Začni objevovat