49. Návrat do minulosti

4K 224 38
                                    

Věnováno ElenaBella014 , 02katerina02 , 31Denny01 , AlexandraKnetov užijte si část a nezapomeňte na info dole :)

V minulém díle jste četli:

,,přidej dělej!" Divné zvuky vedoucí z ložnice nás obě znervózňvali.

,,Bože ty jsi úžasná" tohle mě naštvalo.

Má tam někoho? Podvedl mě? Bez rozmýšlení jsem vpadla dovnitř a co nevidím?

,,J-Justine?"

***

,,J-já ti to vysvětlím!" rychle vstal z postele a začal se oblékat.

Ne to nemůže být možné. Ne,  to prostě- ,,Jak můžeš hrát GTA beze mě?" vykřikla jsem a založila si ruce.

Ano, teď jste si každý určitě mysleli že tam někoho má a podvedl mě, omyl. Akorát ležel v rozhozené posteli s herní konzolí. Oblékl se zřejmě proto, že vedle mě se postavila Dian. Hrála jsem že jsem naštvaná, ale pak jsem se rozběhla a skočila na něj. Oba jsme dopadli na postel a já ačkoliv za námi byla Diana tak jsem ho horlivě políbila.

,,Chyběl si mi" vydechla jsem do jeho ucha.

,,Ty mi taky" políbila jsem ho. Pak znovu, a znovu a zn- tak ne.

,,Stačí ne?" Kulisa jménem Diana se ozvala.

Slezla jsem z Justina a sedla si vedle něj.

,,Justine tohle je D-"

,,My se známe" přerušil mě Juss.

,Nechápavě jsem nakrčila obočí a koukla se na Jusse.

Justin

Flashback

Dnes je to týden co odjela. Pořád se z toho nemůžu vzpamatovat. Vždycky jsem si myslel že se znovu zamilovat nedokážu, že už nikdy nepocítím ten pocit milovat a být milován.
Ale osud to chtěl jinak. Osud mi přidělil do života dívku, dívku jménem Lucy Hale. Ačkoliv jsme se nepotkali 2x krásným způsobem a nepřežili jsme si rande jako normální pár, i tak nás cosi spojilo. Spojilo nás to jako duši s tělem. I ta jednou odejde a ona? Odešla.
Momentálně sedím v koutě u láhve Skotské. Víte co myslím, když přijdete do baru a tam jsou salónky, tak tam. Vzpomínám na ní. Vidím jí pořád před sebou. Vidím pořád její úsměv, oči, její překrásné pohledy. Kéž bych mohl čas vrátit a nezachovat se jako idiot, který nevěděl co je pro něj přednější láska či sláva. Ale já si vybral, vybral jsem si slávu. No kdybych mohl, celé bych to obrátil naruby a možná bych teď tady nemusel sedět jako že největší troska. Možná bych teď s ní mohl ležet b objetí a smát se naprostým kravinám.

,,Můžu si přisednout?" stála vedle mě mladá holka. Pěkné křivky, ta bude dnešní.

,,Jistě" vytáhl jsem jeden koutek nahoru. Víc jsem nedokázal.

,,Copak tu děláš tak sám?" více se na mě přilepila. Že by nebyla tak nevinná  jak vypadá?

,,To stejné bych mohl říct já"

,,Přítel mě podvedl, tak jsem zašla tu škit" Aha.

Jen jsem kývl hlavou.
Stal jsem se hajzlem. Hajzlem kterým jsem byl než jsem poznal ji. Asi je mi to předůrčeno.

,,Nechceš jít na pokoj?" byli tu i pokoje, samozřejmě za peníze.

Kývl jsem.

Nedělalo mi problém přefiknout holku, která je zlomená z rozchodu zítra nevědoucí co se stalo. Bylo mi to fuk.

***

(PA:Nebudu vám vyprávět jak jí Juss tvrdě ojel, dokážete si to představit sami:D)

Ráno jsem se vytratil dřív než se probudila. Myslel jsem si že už jí nikdy nevidím, to se však změnilo, když si mě odchytla před školou o dva týdny později.

,,Co potřebuješ?" Stojíc opřený o auto s párátkem v puse pozoruji jí. Ani neznám její jméno.

,,Nó musím ti něco říct, ale ráda bych aby jsme byli ve větším soukromí" skousla si ret.

Posunul jsem si sluneční brýle víc nahoru a otevřel jí dveře od auta sám jsem nasedl a vyjel že školu kde byla louka.

,,Tak?"

,,Nó jak jsme spolu spali-" wuha myslel jsem si že si to nebude pamatovat.

,,Jsem těhotná" sklopila hlavu.

A od té doby jsem jí posílal měsíčně 5 tisíc. Slíbil jsem si, že ať se stane cokoliv, ona se to nesmí nikdy dozvědět. Ona. Lucy.

End of Flashback

,,N-No prostě z minulosti"

,,Jak jste se poznali?"


Ahooj Lásky <3
Jste překvapení co? :D Myslím si, že to co jsem vymyslela je daleko větší šok, než by jí podvedl :D.
Rozhodla jsem se, že ke každé kapitole napíši pár otázek na které odpovíte do komentářů:-)
PODLE TOHO KOLIK LIDÍ SE ZAPOJÍ, TÍM DŘÍV BUDE KAPITOLA :)
1. Líbí se vám zápletka?
2. Neopakuje se tato kniha? (myslím že bez nápadu)
3. Chtěli by jste aby za pár kapitol byl konec? :) Nebo chcete těch 100 kapitol? :)
4. Chcete Happy End či Sad End? :oo

Bad Boy II -DOKONČENO Kde žijí příběhy. Začni objevovat